mittaripintojen irroitus

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

nyt on mittaristo irti ja purettu!mutta millä vanhat pinnotteet irti?rapsuttamalla lähtee mutta tuskasen hitaasti.onko parempia vaihtoehtoja vai valvonko ensi yön pintoja rapsutellen?
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

No enpä saanut apua,mutta ei se mitään,ratkaisin asian itse.Vesihiomapaperi oli aika kova sana!!!Pinnat irtosi nopeasti ja hyvin!!!Suosittelen jos on tarvetta...
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Just tänä iltana laitoin valkoset pohjat ja mulla lähti vanhat pois aivan repimällä. Se vanha pinta oli kuin ohutta pelliä. Lähti vieläpä ehjänä pois. Nyt on vaan sellanen ongelma että se valo loistaa niitten taulujen läpi siinä keskellä. Eli pitääkö sinne taakse panna jotain folioa että se valo tulee tauluihin sieltä reunojen kautta??? Kirjoitelkaa kokemuksistanne näiden suhteen, jos vaan viittitte...
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

joo en tiiä muista mutta itse laitoin ihan norm. alufolioo sinne taakse kiinni niin tuli ihan asialliset... ei oo semmoset häröt ne valot
AndyH
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja AndyH »

Juu, laitoitko niitten läpikuultavien muovitaulujen taakse vai niitten ja uusien upeiden valkoisten pohjien väliin?

Täytyy tästä taas alkaa irroittamaan mittaristoa! :sad: onneksi nyt on jo kokemus puolella...
Vectra B2, W124 300E, ex-calibra v6, ex-kadett 1.8i , mutsilla Signum Turbo :D
Vastaa Viestiin