rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
Juu kyllä GT Radial on ihan ok, etten sanois jopa hyvä rengas.Kokemuksia BAX ja HPZ kuvioista.ei pidä pahaa ääntä, eikä kulu millään.tosin hieman pidon kustannuksella kuulemma,mutta mä ja kaveri A4 V6:llaan ollaan tiellä pysytty...Mulla noi oli Volvo 460:ssa.
Mutta 60tkm niillä kuulemma ajelee
Mutta 60tkm niillä kuulemma ajelee
A4 Tdi
- kumikeisari
- 'Admiral'

jaa, eikös champiro ollut englantilaisten virityksiä?
cajah tungal on ainakin tuttu tuolta teollisuuspuolelta, elikkä tekee noita trukin renkaita.
en lähtis tekeen testivoittajaa henkilöauto puolellekkaan....
riippuu tieteski pinta malli mitä haet mutta bf goodrichilta löytyy paljon hyviä pintamalleja ja eikä hintaakaan nyt niin mahottomasti täällä kotomaassakaan.
cajah tungal on ainakin tuttu tuolta teollisuuspuolelta, elikkä tekee noita trukin renkaita.
en lähtis tekeen testivoittajaa henkilöauto puolellekkaan....
riippuu tieteski pinta malli mitä haet mutta bf goodrichilta löytyy paljon hyviä pintamalleja ja eikä hintaakaan nyt niin mahottomasti täällä kotomaassakaan.
- kumikeisari
- 'Admiral'

Mä ajattelin vectraan laittaa 205/50 17" aluille.Vakikoko siinä tosin on se 195/65r15+205/55r16
Varmaan Astrakin on aika nirso ET_n suhteen, eli kyllä sinne luulis korkeemmankin kumin saavan kun ET on riittävä,esim 215/45 tai 205/45.
Ja:ylivoimaisesti edullisimmin saan (jopa kohtalaisen hyvät) renkaat, kun tilaan nordcalotte tyre tradingista haaparannasta.Nankangit tais olla n.85€ kipale, ja niistä saan vielä verot pois kuleksimasta eli hinnaksi tulee...(päässälaskua)...hmm...n.270€/sarja+rahdit jotain 25€+rengastyöt täälläpäässä 20€
En pidä pahana!
Jos joku muu tampereelta tarvii kumeja sieltä niin voi pistää mailia mulle.Ilman alvia saatte ja rahtikuluista voin vaikka vähän oottaa vaivanpalkkaa suhteessa fiftysixty tai jotain
...Siellä näkyy olevan kesärengassivusto nyt päivityksessä.
http://www.nordcalottrade.com
Varmaan Astrakin on aika nirso ET_n suhteen, eli kyllä sinne luulis korkeemmankin kumin saavan kun ET on riittävä,esim 215/45 tai 205/45.
Ja:ylivoimaisesti edullisimmin saan (jopa kohtalaisen hyvät) renkaat, kun tilaan nordcalotte tyre tradingista haaparannasta.Nankangit tais olla n.85€ kipale, ja niistä saan vielä verot pois kuleksimasta eli hinnaksi tulee...(päässälaskua)...hmm...n.270€/sarja+rahdit jotain 25€+rengastyöt täälläpäässä 20€
En pidä pahana!
Jos joku muu tampereelta tarvii kumeja sieltä niin voi pistää mailia mulle.Ilman alvia saatte ja rahtikuluista voin vaikka vähän oottaa vaivanpalkkaa suhteessa fiftysixty tai jotain
http://www.nordcalottrade.com
A4 Tdi
kontio: siis saako noista ruottin vermeistä alvin pois? Eikö vaadi Y-tunnusta suomen päässä? Vai mitä veroa tarkoitit? Onko noi nankangit miten 'laadukkaita'? Aikanaan mulla oli sellaiset mazdassa, ihan kohtalaisilta silloin tuntuivat.
Ovatko nuo mainitsemasi nankangit nämä?
NS-2 215/40 R17 83V?
Voisin olla kiinnostunut jos saan myytyä vanhat rinkulat alta pois ja hommattua 17" vanteet jostain.
EDIT: 500 rikki WOHOO! skåål.
Ovatko nuo mainitsemasi nankangit nämä?
NS-2 215/40 R17 83V?
Voisin olla kiinnostunut jos saan myytyä vanhat rinkulat alta pois ja hommattua 17" vanteet jostain.
EDIT: 500 rikki WOHOO! skåål.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Siis_1 vaatii Y-tunnuksen,ja semmoinen multa löytyykin.22% halvemmalla saa.
Siis_2 toi 85€ oli koossa 205/50r17 mitkä omaani ajattelin tilata.Juu,malli NS2.
Siis_3 kokemuksia Nankangeista löytyy serchilla.Itselläni ei kokemusta, mutta foorumilaiset kehuvat suht pitäväksi, suht hiljaiseksi ja suht hyvin kestäväksi renkaaksi.
Siis_4 hirveetä ressiä en aio kimppatilauksen suhteen ottaa, mutta jos tampereella liikut niin toki voin sullekin tilata.
Siis_5 hintoja en ulkoa muista, mutta tuolta jotain osviittaa saa,Ruotsissa hieman edullisempia.http://www.lonsinkumi.com/www/order.php?af=2&card=117
Siis_2 toi 85€ oli koossa 205/50r17 mitkä omaani ajattelin tilata.Juu,malli NS2.
Siis_3 kokemuksia Nankangeista löytyy serchilla.Itselläni ei kokemusta, mutta foorumilaiset kehuvat suht pitäväksi, suht hiljaiseksi ja suht hyvin kestäväksi renkaaksi.
Siis_4 hirveetä ressiä en aio kimppatilauksen suhteen ottaa, mutta jos tampereella liikut niin toki voin sullekin tilata.
Siis_5 hintoja en ulkoa muista, mutta tuolta jotain osviittaa saa,Ruotsissa hieman edullisempia.http://www.lonsinkumi.com/www/order.php?af=2&card=117
A4 Tdi
- kumikeisari
- 'Admiral'

jees, sori sotkin astra mallit.
tuota jos orkkis koko on 195/65 niin vaihtoehtona ei oo kuin 225/45-17 tai 215/50-17.
koska rengaskokoa ei saa pienentää, suurentaa aina saa.
niin ihmeelliseltä kuin kuulostaa niin koossa 235/40 on pienempi kehähalkaisija kuin 225/45.
näin se menee jos lakia noudattaa.
toi teidän 215/40-17 vastaa kehältään 195/50-15.
näin ollen kehähalkaisija kuin myös kantavuus jää liian pieneksi.
voi tulla ongelmia virkavallan kanssa.
tuota jos orkkis koko on 195/65 niin vaihtoehtona ei oo kuin 225/45-17 tai 215/50-17.
koska rengaskokoa ei saa pienentää, suurentaa aina saa.
niin ihmeelliseltä kuin kuulostaa niin koossa 235/40 on pienempi kehähalkaisija kuin 225/45.
näin se menee jos lakia noudattaa.
toi teidän 215/40-17 vastaa kehältään 195/50-15.
näin ollen kehähalkaisija kuin myös kantavuus jää liian pieneksi.
voi tulla ongelmia virkavallan kanssa.
Kiitoksia tästä tiedosta.kumikeisari kirjoitti:jees, sori sotkin astra mallit.
Eli kontio: jos viitsit tuota 215/50-17 kokoa katsoa. Kiitos sinullekin.
Heiii! Oiskohan siellä niitä kumeja, mitkä voitti oliko se nyt TM:n testin? Vierde-jotain, tms.?? Mitäköhän hintaa pitävät?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Hmm. Jopas menee vaikeaksi, siis 215/45 ei käy? Liian pieni pyörintäkehä?kontio kirjoitti:Juu voin kyllä kysäistä mutta tuntuvat astraan melko isoilta...
Tietysti enemmän kumia on parempi, mutta jotenkin tuntuu vaan kolholta kun 16" on profiili 50.
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Kato perk. Mulla onkin ote tässä noka edessä ja tosiaan rengaskoot ovat 195/60r15 tai 205/50r16. Mielestäni mun 15" kesärenkaat olivat 65 profiililla kun juuri kävin niitä tallissa morjestamassa.Asco-vainaa kirjoitti:Eikös toi astran koko oo 195/60/15, mulla ainakin lukee otteessa. Vaihtoehtoset 205/50/16