Gran Turismo 4

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

sanokaas, miksen mä en pääse professional sarjassa tohon toiseks viimoseen kisaan kun siinä pitäis olla unmodified cars only... ja mä en pääs millään muulla mun omistamista autoista kun loppuun tunatulla jenkkilotjalla!!! Ja silti mä en sillä pärjää niille. Kattelin vaan että mikä se osallistusmislista oikee pitää sisällään ja siellä oli tää yks super audi joka multakin löytyy, ni emmä päässy silläkään, samoin Honda HSC. Miten ne autot voi olla siellä kisassa ja mä en pääse samoilla autoilla itte sinne kisaamaan?!!? Tosin, toi audi oli tuunattu, mutta honda ei ja hondassakin tuli se tilanne eteen että piti olla yli 470hv auto!! ja tossa oli vähän alle 400.

Eli millä vitun autolla sinne pääsee kisaamaan?!?!!?!
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Unmodified cars only tarkoittaa että autosi ei saa olla mikään race car, eli rata-auto tai vastaava, eikä konsepti(?). Eli sinne pitää mennä aivan tavallisella siviiliautolla. Itse ajoin sen BMW M5:lla. Autoa saa kyllä viriittää kuinka paljon tahansa, se ei vaikuta. Kunhan se on ns. siviiliversio.. Jos ymmärsit.
GT_Veccu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja GT_Veccu »

Jonppa kirjoitti:Unmodified cars only tarkoittaa että autosi ei saa olla mikään race car, eli rata-auto tai vastaava, eikä konsepti(?). Eli sinne pitää mennä aivan tavallisella siviiliautolla. Itse ajoin sen BMW M5:lla. Autoa saa kyllä viriittää kuinka paljon tahansa, se ei vaikuta. Kunhan se on ns. siviiliversio.. Jos ymmärsit.
Eipä tuo voittaminen niin ylivoimasta ole vaikka ei virittäiskään, minä olen ajanu kaikki tommoset kisat ilmaan mitään virityksiä, ja voitto on tullu silti...
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Jonppa kirjoitti:Unmodified cars only tarkoittaa että autosi ei saa olla mikään race car, eli rata-auto tai vastaava, eikä konsepti(?). Eli sinne pitää mennä aivan tavallisella siviiliautolla. Itse ajoin sen BMW M5:lla. Autoa saa kyllä viriittää kuinka paljon tahansa, se ei vaikuta. Kunhan se on ns. siviiliversio.. Jos ymmärsit.
Juu, mä bongasin ton jutun aikalailla heti ton mun postauksen jälkeen ja nyt mulla on plakkarissa loppuun viritetty M3 GTR. Tnx enivei.
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Oli pakko pyyhkiä pölyt pois rattipedaadikuppipenkistä ja alkaa ajaan kun täällä alkaa olla aika levottomia ennätyksiä!

5:48:502 AMG Mercedes CLK-GTR Race Car ja pari kertaa pöpelikköön... 8)
Miksuko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Miksuko »

6.42.103

onko toi kovin aika lotarilla ringillä ? vai onko jollain kovempi?
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

Tais se jäädä Lotarilla kovimmaksi ajaksi, mutta mitään todisteitahan siitä ei ole... :wink:
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Johnny »

Rupesin tovin jälkeen uudestaan pelaa GT4:sta mutta,mutta...

Driving force pro ratti eipä pelaakaan enää :o

Kalibroi sen kyllä kun peli latautuu mutta napeista eikä ristiohjaimesta tapahdu mitään :evil:

Options valikossa kyllä pelaa normaalisti mutta ei enää sieltä poistuttaessa...
Mikähän piru siihen iski?
Johnny, la gente esta muy loca.
Miksuko
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Miksuko »

joo itekkin kaivoin ps2 ja pitää ruveta jauhaa ringii lotarilla :D
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Itse olen nyt melkein vuoden verran palannut peliä lähes viikottain. 91% pelistä vedetty läpi ja autojakin on tallissa n. 256 tai jotain sinnepäin...

Onko kukaan muuten onnistunut voittamaan Opel Speedster kisoja? Vaikka on täysin viritetty auto niin kone antaa 200 pistettä ja vastustajat menee ihan järjettömän kovaa. Olen tainnut kisan tai kaksi voittaa.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
jvmh
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jvmh »

Speedster kisat pääsee helpointen sillä läpi kun ei osta moottoriin mitään osia, ainoastaan alustaan. :wink:
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

jvmh kirjoitti:Speedster kisat pääsee helpointen sillä läpi kun ei osta moottoriin mitään osia, ainoastaan alustaan. :wink:
Ok. Täytyy kokeilla huomenna kun pääsen töistä kotiin. Olen epäillyt että tossa on pakko olla joku bugi kun ei voi täysillä virityksillä antaa 200 pistettä! :o Mutta katsotaan miten käy..
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
-Abraham Lincoln
fuzaa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja fuzaa »

tulipahan sitten itekkin vaihteeks tota pelattua ja ongelma on edelleen sama kun aijeminkin eli millä autolla olisi mahdollisimman helppo voittaa tuolta Professional Eventsistä se supercar festival(tjms)? oon kokeillu ainakin 10:llä eri autoa ja yhdelläkään en pääse 3. paremmalle sijoitukselle missään niissä kisoissa
hulluhan saa aina olla mutta ei tyhmä!
Kuva
2 x rekord d caravan -75, omega mv6
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Itse pelasin sen läpi BMW M5:lla. Täysin viritetty Impreza, RX-7 tai vastaava ajaa myös saman asian...
-Abraham Lincoln
Teknari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Teknari »

Oma suoritukseni Nürburgringin yhdestä kierroksesta Lotarilla.
http://img107.imageshack.us/my.php?imag ... 6193en.jpg
pai tö vei, eka postaus
Vastaa Viestiin