Jollain Tamperelaisella vapaata-aikaa?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jacob
'Admiral'
'Admiral'

Jollain Tamperelaisella vapaata-aikaa?

Viesti Kirjoittaja Jacob »

Eli kyseessä auton ostaminen, Tampereella olisi kiinnostava yksilö, mutta voisiko joku käydä katsomassa kuntoa hiukan? Ihan vaan tarkistaa, ettei ole ihan läpimätä tai muuten täysi susi...
On tampereelle sen verran matkaa ettei aivan hukkareissua viitsisi tehdä, tonnin auton takia.
Eli: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=647405
Eikä sitten osteta sitä itse, jos vaikka sattuisi komea -(z)- olemaan... :lol:
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

Muuten voisinkin käydä katsomassa mutta tämän viikon illat on jo aivan täynnä ohjelmaa...

Mutta eihän lappi tl:stä tampereelle ole matkaa kuin ehkä sata kilsaa, eipä siis juuri mitään -(z)-
Statics
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Statics »

voisin kanssa käydä mutta en tällä viikolla koska kans tupattu kaikki illat täyteen :(
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

näyttää ainakin kuvissa ihan siistiltä.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Pinohiiri kirjoitti:näyttää ainakin kuvissa ihan siistiltä.
Niin näyttää ja vois kuvitella että ei oo ihan mätä pommi koska on juuri katsastettu (vaikka kyllä aikamoisilla pommeillakin pääsee katsastuksesta läpi).

Onhan tossa aika hyvin ajoaikaa ja hintakaan ei vaikuta ihan hirveältä, joten ei kun hakemaan -(z)- pihaan. ;)

edit:
Niin ja kaiken lisäksi kyseessä liike joka myy, niin tossahan on pienoinen virhevastuu/takuu.
Corsa OPC -09
Saintiel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Saintiel »

hmmm missähän tollanen liike sijaitseee.
Voisin käydä kokeilemassa:)
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

No perkele, toihan on mun kotikadullani!Tosin romuvarasto sopisi paremmin kuvaan kuin autoliike...mutta enköhän mä 80 metriä suuntaansa voi kävellä...

Siis ruoste pitäisi tsekata?

En tuommoista itselleni huolisi,vectra on elämänsä vedossa :D
A4 Tdi
Jacob
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jacob »

Juuh, jos jotain ruosteita ja yleiskuntoa muutenkin viitsisit katsoa ni iso kiitos! Sit jos hyvältä näyttää ni tulen launtaina itse vierailemaan siellä romuvarastolla...
kontio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kontio »

Kyllähän se aika siisti oli, tosin en itse ulkonäöstä tykkää ja onhan siellä yksi siistinnäköinen vectrakin pihassa, mutta jos tuommoiselle käyttöä on niin kaipa siitä 980€ kehtaa maksaa.

Ruostetta oli pikkuisen takakaarissa, mutta ei mitään pahaa ja moottori kävi tasaisesti, joskaan käyntiääni ei ihan omalle vectralle pärjää.tai ääni kyllä mutta hiljaisuus ei,ja vähän tärisee käydessä mutta niin tekee iskän 240 Volvokin ja kyllä se eteenpäin kulkee...

juu sanoi että ei pitäis pohjassakaan mitään ylimääräistä olla, kun läpi meni leimasta.tosin en konttaillut.ovien ja luukun reunat siistit, pientä ruosteen alkua löytyi ovista.

akku oli uuden näköinen.

mittarissa 92tkm, onkos sitten 192 vai 292 vai jotain muuta oikeasti.5-numeroinen mittari.

Kesärenkaissa ehkä 3-4mm pintaa.tais olla misukan energyt kuviosta päätellen.

En olekaan ennen käynyt "autokaupassa" missä on kylmempi kuin ulkona, ja myyjällä huppu päässä... :D
A4 Tdi
Vastaa Viestiin