voima vie pensaa
no pitemmälle melken pääsen kun 1.6 kaasari corollalla jossa pikkase pienempi tankki....
itsellä z22se 01 astra 120tkm eikä metroauto tienny että ois tehty mitää..
kestää jos kestää.. tykkään muuten ku hullu puurosta, mut noi mun pikkuviat härnään (abs anturi rikki ja jääd. neste vuotaa hyttii, tiivisteet vaihtoo jostai)
Asco-vainaa kirjoitti:Eikö sitä ketjun vaihtoo merkata huoltovihkoon?
Kerran sen muovin irrotin, mutten huomannu kattoo onko merkkiä.
Ei ainakaan huoltovihkoon merkitä. Minulla alkoi rohista 83000 kohdalla ja osat vaihdettiin ilman kuluja (meikäläiselle. Ei ehtinyt tulla kunnon tuhoa.
Nyt on 103 000 mittarissa , tuo on ollut ainut ongelma ko. autossa minulla. kulutus vähän isohko siinä 9 kieppeillä.
2.2 vm 2000.
Astra tuli ostettua, nyt kiinnostaisi että mistä tietää onko autossa EPS?
Löytyi juttua tuosta ketjun huollosta,tiedä sitten pitääkö paikkansa. http://www.m1gst.com/vb/showthread.php?t=55990
Astra22 kirjoitti:Mittaristossa varoitusvalo, jossa mutkitteleva auto ja teksti ESP.
Pelkällä luistonestolla varustetussa merkintä TC.
Aamulla kun luistelin töihin, niin katsoin että minulla on tuo luisteleva auto- logo, mutta siinä ei ole mitään tekstiä.
Vai tarkoititko että ESP-teksti on siinä napissa? No niin no kun mulla ei ole koko nappiakaan.
Mun auto on otettu käyttöön lokakuun lopussa 2001, ajettu nyt tasan 100tkm ja huollettu aina pääkaupunkiseudun opel-liikkeissä.
Kirjassa ei ole mainintaa korjauksesta ja mitään merkkauksia ei konetilassa ainakaan pikaisella vilkaisulla löytynyt.
Että ei muuta kun korva kiinni konepellissä koko ajan, hieman vaikeuttaa ajamista, mutta ei sen väliä kun muuten tää on hieno auto
Astra22 kirjoitti:Mittaristossa varoitusvalo, jossa mutkitteleva auto ja teksti ESP.
Pelkällä luistonestolla varustetussa merkintä TC.
Aamulla kun luistelin töihin, niin katsoin että minulla on tuo luisteleva auto- logo, mutta siinä ei ole mitään tekstiä.
Vai tarkoititko että ESP-teksti on siinä napissa? No niin no kun mulla ei ole koko nappiakaan.
Tuo ESP teksti taitaa olla peruuttamaton virhe muistipaikassa
ESPiä, joka toimii myös luistonestona, ei tosiaankaan saa pois päältä.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
ESP tuossa omassa autossa taitaa olla, ihme homma etteivät autokaupassa siitä mitään maininneet. Astra Sportin sivuilla oli ohje miten autoon saa TC/ESP pois kytkentä napin. http://www.bramcote-ridge.org.uk/HowTo/tcswitch.pdf
Eeti kirjoitti:Mun auto on otettu käyttöön lokakuun lopussa 2001, ajettu nyt tasan 100tkm ja huollettu aina pääkaupunkiseudun opel-liikkeissä.
Kirjassa ei ole mainintaa korjauksesta ja mitään merkkauksia ei konetilassa ainakaan pikaisella vilkaisulla löytynyt.
Että ei muuta kun korva kiinni konepellissä koko ajan, hieman vaikeuttaa ajamista, mutta ei sen väliä kun muuten tää on hieno auto
Eipä sitä rohinaa taida kuulua kuin kylmäkäynnistyksessä, näin ainakin minulla. Toisaalta on niitä ketjuja mennyt poikki täysin varoittamattakin.
Asco-vainaa kirjoitti:Eikö sitä ketjun vaihtoo merkata huoltovihkoon?
Kerran sen muovin irrotin, mutten huomannu kattoo onko merkkiä.
Ei ainakaan huoltovihkoon merkitä. Minulla alkoi rohista 83000 kohdalla ja osat vaihdettiin ilman kuluja (meikäläiselle. Ei ehtinyt tulla kunnon tuhoa.
Nyt on 103 000 mittarissa , tuo on ollut ainut ongelma ko. autossa minulla. kulutus vähän isohko siinä 9 kieppeillä.
2.2 vm 2000.
Veit siis auton näytille silloin kun se rohisi ja se korjattiin? Missä liikkeessä?
jrask kirjoitti:ESP tuossa omassa autossa taitaa olla, ihme homma etteivät autokaupassa siitä mitään maininneet. Astra Sportin sivuilla oli ohje miten autoon saa TC/ESP pois kytkentä napin. http://www.bramcote-ridge.org.uk/HowTo/tcswitch.pdf
Ihan fiksun näköinen ohje.
Mihin kohtaan kojelautaa tuo alkuperäinen nappi kuuluu, kun minulla ei ainakaan heti tule mieleen tyhjää paikkaa?