Mitä akkuja käytössä kansalla ja oletteko tyytyväisiä??
Mulla oli A-Vectrassa 75 Ah Exiden Ultra, jaksoi pyörittää terhakkaasti eikä kertaakaan loppunut virta kesken. Mahtui kaiken lisäksi vallan mainiosti vakiopaikalle, eikä ollut hinnaltaan kuin n. 10 Eur arvokkaampi kuin se perinteinen 66 Ah. Siinä ois taas ollut oikea paikka säästää kahden tuopin verran... 
Mulla oli exiden classic, tais olla vuodelta -00 tai -01. Alkoi olemaan niin pelottavan näköinen, että vaihdoin varmuuden vuoksi. Käyntiin lähti vielä kovillakin pakkasilla. Kylläkin kiersi hyyyvin hitaasti.
Motonetissä yrittivät tarjota boschia, mutta otin halvemman zapin. 62/520 maksoi yli kympin vähemmän kuin 60/480 bosch.
Mulla on sähköperämoottori, jossa on ollu 3 vuotta zapin 110a vapaa-ajan akku, ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia. Katsotaan, miten toi toimii.
Motonetissä yrittivät tarjota boschia, mutta otin halvemman zapin. 62/520 maksoi yli kympin vähemmän kuin 60/480 bosch.
Mulla on sähköperämoottori, jossa on ollu 3 vuotta zapin 110a vapaa-ajan akku, ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia. Katsotaan, miten toi toimii.