Peltivanteet ja navan sovitepalat
Peltivanteet ja navan sovitepalat
B Corsassani on ollut vakiovarusteena (edition 100) aluvanteet ja edellinen omistaja on päättänyt pitää ne itse, kesärenkailla on tällä hetkellä 14" peltivanteet joiden napa on n. 1 mm suurempi kuin sen kuuluisi olla. Tämä ei ilmeisesti ole hyvä asia, joten onko peltivanteille olemassa sellaisia "sovituspaloja" navalle ja mitä ne maksavat? (tuskin montaakaan euroa?)
- Falcon_X_62
- 'Admiral'

Re: Peltivanteet ja navan sovitepalat
Ei se keskireikä vaikuta mitään... Jos se on isompi ni kiristät vaan pultit rauhassa ristiin kiinni ni ei jää ravistamaan. Täts it...lavaamo kirjoitti:B Corsassani on ollut vakiovarusteena (edition 100) aluvanteet ja edellinen omistaja on päättänyt pitää ne itse, kesärenkailla on tällä hetkellä 14" peltivanteet joiden napa on n. 1 mm suurempi kuin sen kuuluisi olla. Tämä ei ilmeisesti ole hyvä asia, joten onko peltivanteille olemassa sellaisia "sovituspaloja" navalle ja mitä ne maksavat? (tuskin montaakaan euroa?)
P.S. Muutama asennus olut vaan messiin ni jaksaa kiristellä!
He (Japsi autoilijat) ovat ja pysyvät luonteenomaisina loisina, kuokkavieraina, jotka vahingollisten bakteerien tavoin leviävät yhä laajemmalle...
-A.H.-
-A.H.-
Opelin hultomies oli kyllä sitä mieltä että se navan väärä koko rasittaa pultteja, onhan ne kyllä yhden kesän olleet ihan noin vain kiinni mutta...
No otetaan nyt ihan esimerkiksi, että esim. E Rekordissa ei takanavassa edes vanne mene navalle, vaan on ihan kokonaan pulttien varassa....eli älä ota ressiä ja jatka ajelualavaamo kirjoitti:Opelin hultomies oli kyllä sitä mieltä että se navan väärä koko rasittaa pultteja, onhan ne kyllä yhden kesän olleet ihan noin vain kiinni mutta...
Inkku A tiisseli
Niinpä, vasta 80-luvun euvetooppeleissa siirryttiin keskittävään vanteen keskireikään.(Ja meni siinä paljon muutakin pieleen).
Mitään muuta iloa noista keskittävistä peltivanteista ei ole, kun kauhea takomisoperaatio talven jälkeen. Ite olen pirralla avartanu sen keskireiän, et saa talvirenkaat joskus pois altakin.
Mitään muuta iloa noista keskittävistä peltivanteista ei ole, kun kauhea takomisoperaatio talven jälkeen. Ite olen pirralla avartanu sen keskireiän, et saa talvirenkaat joskus pois altakin.