kyllä sen ois saanu noilla vanteilla.. itellä tuo vanha kadetti oli 9x16 vanteilla ja ET takana 15 ja vakiohan on sen 49 kumit oli 215/35/16 ja otteessa luki vanteet 9" leveät ja rengaskokokin luki otteessa.
mutta kun ei saanu. Kokeilin kyl,ja ne mittas raidevälin ja käskivät vaihtaa vanteet. Ja oisin muutenki vaihtanu ku se tosiaan oli liian matala ku ihan normi urissa otti mahasta kii ja alusta oli mitä oli(sahatut madallus jouset normi iskareilla)että ei ne sakemannit ainakaa mitää tajua
ja mä ainaki tykkään noista ronaleista enempi:)ja toimivasta alustasta,ei mistää talli güntherin virityksistä
Janneki eksyny katteleen no nyt se ainaki on sama väri ku ei löytyny kartoista sopivaa,ni vedin sen sillä perus tüerkisblaulla. vieläks sulla on niitä ojennuksen vauhtipyöriä?jos rahaa jostain keksis ni vois ostaa pois sais vähän lisä kulkuja kesäks
jlinden kirjoitti:Janneki eksyny katteleen no nyt se ainaki on sama väri ku ei löytyny kartoista sopivaa,ni vedin sen sillä perus tüerkisblaulla. vieläks sulla on niitä ojennuksen vauhtipyöriä?jos rahaa jostain keksis ni vois ostaa pois sais vähän lisä kulkuja kesäks
Hyvältä näyttää kyllä, maalasitko itse? Olis vielä yksi vpyörä hyllyssä, tule hakemaan. Kulkupuoleen on muitakin lääkkeitä, passais yhteen noiden vanteiden kanssa.
jlinden kirjoitti:Janneki eksyny katteleen no nyt se ainaki on sama väri ku ei löytyny kartoista sopivaa,ni vedin sen sillä perus tüerkisblaulla. vieläks sulla on niitä ojennuksen vauhtipyöriä?jos rahaa jostain keksis ni vois ostaa pois sais vähän lisä kulkuja kesäks
Hyvältä näyttää kyllä, maalasitko itse? Olis vielä yksi vpyörä hyllyssä, tule hakemaan. Kulkupuoleen on muitakin lääkkeitä, passais yhteen noiden vanteiden kanssa.
mitäs muuta sulla sielä on? sen pyörän haen kyllä heti ku on sen verran rahaa
Hyvältä näyttää...täytyy tulla vilkaseen livenä kun kerkiää! Janne varmaan ehdottaa tohoa mutta se esine siellä pohjassa mikä raapi viimekesänä maata saattaa rajoittaa
Edit: Janne ehtikin ensin...mutta ahdintahan siellä oli niinkun arvata saattaa...
Kad D 2.0T, Corsa A 2.0T, Ascona C Luxus, Omega B V6, Chevy R10
MSA kirjoitti:Hyvältä näyttää...täytyy tulla vilkaseen livenä kun kerkiää! Janne varmaan ehdottaa tohoa mutta se esine siellä pohjassa mikä raapi viimekesänä maata saattaa rajoittaa
Edit: Janne ehtikin ensin...mutta ahdintahan siellä oli niinkun arvata saattaa...