C20XE virittäminen
kyllä se vakio peltisarja pitäisi 200hv asti riittää, mutta pelkillä nokilla ja säädettävillä nokkapyörillä et varmaankaan tule 200 heppaa saamaan. 170-180 varmaan lähempänä. eriasia jos sulla on muutakin viriviriäEvotec kirjoitti:Tietääkö kukaan missä vaiheessa kannattaa vaihtaa vakiopeltisarjan isompaan? Tulipa hommattua CatCamsin 268/10,95 nokat ja säädettävät pyörät, tavoite on 200hv...
Mulla on tuosta c20xe:stä mitattu 174hv/5600, ja 226nm/4500 vääntöä.(jäälin autosäätö). (200nm rikki 2800 kierroksella)
-Vakionokat ajoitettuna (teki ainakin 10hv lisää).
-itse tehty powercap
-vapaavirtaussuodin+pakoputkisto
+jotain pientä siistimistä
bensanpainetta ei tarvinnut nostaa, ei tuonut lisää tehoa.
Nyt on sitte catcamssin 268 nokat kiinni, ja tarkoitus olis käydä nyt penkissä ilman mitään muita muutoksia, kun ehdin. Näkee sitte suoraan, mitä nuo nokat tekee lisää. Luonnollisesti nokat ajoitetaan, ja bensanpaine säädetään tarvittaessa.
-itse tehty powercap
Nyt on sitte catcamssin 268 nokat kiinni, ja tarkoitus olis käydä nyt penkissä ilman mitään muita muutoksia, kun ehdin. Näkee sitte suoraan, mitä nuo nokat tekee lisää. Luonnollisesti nokat ajoitetaan, ja bensanpaine säädetään tarvittaessa.
Mulla on tuosta c20xe:stä mitattu 174hv/5600, ja 226nm/4500 vääntöä.(jäälin autosäätö). (200nm rikki 2800 kierroksella)
-itse tehty powercap
mulla samat jutut... paitti siis ilman noita sääd.nokkia.. Oliko kallis tikki laittaa ns. ojennukseen noi nokat noilla sääd. pyörillä
-itse tehty powercap
mulla samat jutut... paitti siis ilman noita sääd.nokkia.. Oliko kallis tikki laittaa ns. ojennukseen noi nokat noilla sääd. pyörillä
Ja jos ei vielä ole säädettäviä nokkapyöriä niin tuolta alumiiniset 100€ http://www.tommisbillet.com/suomi/index.html
ja noitahan ei periaattessa tarvi ostaa kun yhden kun sillä imupuolen säätämisellä oli mitattu se 170hv?!?!?masa_158 kirjoitti:Ja jos ei vielä ole säädettäviä nokkapyöriä niin tuolta alumiiniset 100€ http://www.tommisbillet.com/suomi/index.html
Löytyiskö kuvaa tuosta itse tehdystä powercapista?Jamax kirjoitti:Mulla on tuosta c20xe:stä mitattu 174hv/5600, ja 226nm/4500 vääntöä.(jäälin autosäätö). (200nm rikki 2800 kierroksella)
-itse tehty powercap