Eberi ei toimi.
Eberi ei toimi.
Eli vikana on se että se työntää diisselin pakoputkesta pihalle, puhallin lähtee käynnistäessä päälle mut ei lähe polttamaaan, että voisko vika olla siinä jos se pakoputki on menny osittain tukkoon tai jotain, nii ja eberihän on mallia lähtee päälle kun laittaa auton käyntiin ja on kylmä kone ja pakkasta. Otin eilen sulakkeen irti jotta pääsisi sisukalut kuivumaan
veikka81 kirjoitti:Taas, eberi ollu toiminnassa marraskuun puolesta välistä ja sitä ennen vaihoin sinne uuden hehkun, saatana ja sekin makso muistakseni reilu 30 euroa. Mut senhän pitäis laittaa ihtensä vika tilaan jos siitä menee esim. hehku, vikakoodin luku maksaa vaan 20 euroa ei viitti vielä käyttää mittarissa
Mulla on työautossa eberi joka teki samaa...hehku oli ehjä mutta liekkivahti oli sökö.Se oli semmoinen pieni optinen kapistus siellä palokammion juuressa.
GTS 3.2
että niin kuin mitenkä, 150 euroa, ja mä luulin Oreniuksen puljua halvaksi, ite ostin keraamisen hehkutulpan eberiin Autostartilta ( http://www.jas.fi/ ) ja makso reilu 30 egee. ja ite asensin paikoilleen, sun kannattaa käydä tuossa tai soittaa tuonne Autostartille ja kysästä
minulta ääni tuolle liekkivahdille, hehku tulpan voi myös mitata onko ehjä. kaverin chevyn eberi teki tuota samaa ja tokeni kun liekkivahti vaihdettiin, siinä enään ollut vanhanaikainen liekkivahti vaan lämpötila anturi jolla valvotaan palokammion lämpötilaa-> eli syttyykö liekki 
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
TDIC kirjoitti:minulta ääni tuolle liekkivahdille, hehku tulpan voi myös mitata onko ehjä. kaverin chevyn eberi teki tuota samaa ja tokeni kun liekkivahti vaihdettiin, siinä enään ollut vanhanaikainen liekkivahti vaan lämpötila anturi jolla valvotaan palokammion lämpötilaa-> eli syttyykö liekki
Tulppa voi olla risa vaikka se vastusarvollisesti olisi ehjä. Tulpan kärjessä ei saa olla juurikaan mitään syöpymän näköistä, itse asiassa sen pitäisi olla aivan sileän näköinen. Jos päässä on kulumaa niin tulppa kyllä toimii, mutta se hehkuu vain juuresta, ei kärkiosasta ja kärkiosahan se sytyttää naftan.