Kaverin isä omistaa opel korjaamon. ja siellä tulee aina iltaisin kaiken näköstä väsäiltyä. sielä on sellaset pitkät ja melko ohuet koukut jotka laitetaan ratissa oleviin reikiin. ja pitkä jenga joka ruuvataan akselin päähän ja sillä ainaki nätisti lähti kun thyyninki rattia asennettiin. Pystyis ihan hyvin tekeen itekin.
Mä taas en henk. koht tykkää niistä irmscher takavaloista, koska ne valojen kohdat on aivan väärän kokoiset alkuperäsiin verrattuna ja muutenkin ne näyttää hiipuneilta juuri siksi kuin ne on kokomustat
Mjoo, sopivan kallista. Ehdottakaas jotain kivaa pientä etulippaa ja jotain lisuketta takapuskimeen, vaatimukset hillitty ja auton ilmeeseen sopiva. Jotkut vanteetkin pitäis saada, saa ehdottaa.
Sainpas eilen leiman Huomautuksia oli toinen sumari ei pala, kehnot renkaat ja näitä ei ole paljoa joten pistähän kuntoon kommentti Mukava kaveri konttorilla. Absit hävis just kun leimalle lähdettiin niin piti salamana käydä uusi rele ostamassa ja taas toimii.
Kingis_ kirjoitti:Mjoo, sopivan kallista. Ehdottakaas jotain kivaa pientä etulippaa ja jotain lisuketta takapuskimeen, vaatimukset hillitty ja auton ilmeeseen sopiva. Jotkut vanteetkin pitäis saada, saa ehdottaa.
Minulla saattaa jäädä kevään mittaan ylimääräiseksi nuo Calibran splitterit ja koko puskurikin, että siinä pikku vinkki-vinkki