Ei vaineskaan... Ainakin mää olen sitä tietä tarvittaessa päässyt kulkemaan. Oli lunta eli ei...
Toivotaan, että mahdollisimman moni "ilmoittatuneista" tosiaan ilmestyy paikalle, ettei tarvitse aina ihmetellä... En minä valita, mutta kyrsiihän se...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Kukas se vilkutteli farmari omegalla/vectralla (en kerinny autoo hirveesti kattoo vaan tyttöjä ) ennen kahvittelua. Joskus 17.50 aikaan 2 tyttöö ajo ohi ku olin calibran vieressä? Oisitte kahville tullu
Joo mahtava kokemus tämä lahdesjärven kaffittelu..Paikkakunnan omalla porukalla sumpit imastiin omassa pyöreessä pöydässä, näytti muiden olevan pitkässä pöydässä joka aivan täynnä..
Tarvii varmaan varata ne kokoustilat sieltä jatkoa ajatellen, vai?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Kesää ajatellen tuo ABC ei tunnu kyllä miltään erikoiselta paikalta... Vai onko siellä tosiaan pihalla tilaa aina siten, että useampikin Obliski mahtuu samaan riviin? Ulkona autojen tuijottelu kyllä säväyttää enemmän kuin kahvin juonti sisätiloissa...
Kesäaikaan terassi (siis ABC:n) vetää aikas paljon kaffittelijoita ja autojen katselu käy siinä samalla. Ainakin muistaakseni... Mutta jos parempia paikkoja paikallistuntemusta omaavat keksivät, niin sopii se tälle pojalle...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---