Astra F:n madallus asiaa???

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Astra F:n madallus asiaa???

Viesti Kirjoittaja Skelektor »

Juu ostin tuossa 93 vuosimallin Astran 5-ovisen..
Juu sellasta piti ihan lähteä kyselee, et joillakin on varmasti kokemusta Astran madaltamisesta??
Itse aattelin laittaa pelkät madallusjouset eli joko FK:n -35/40mm taikka -60/40mm, eli jos joillakin on samanlaisia madallusjousia Astroissaan niin voisi laittaa kuvia tulemaan...
Ois vain kiva kahtoo et miltä Astra näyttää suunnilleen nuilla madallusjousilla??
Ps. Tuo -35/40mm vähän epäillyttää et jääkö keula sit korkeammalle kuin perä, ku jousien mukaan perä putoo enemmän?? Onko kellään moisista jousista kokemusta?? Uskosin ainakin ;)
Kiitos etukäteen vastauksista :)
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Re: Astra F:n madallus asiaa???

Tuommosen sarjan löysin netistä: http://cgi.ebay.de/Sport-Fahrwerk-60-40 ... dZViewItem
Onko kellään kokemusta??
squealer
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja squealer »

Mulla on FK Automotiven AKX -40mm alustasarja. Oon ollu tyytyväinen, ainakin hintaansa nähden loistava hankinta :)

kuvia meikäläisen madalletusta astrasta löytyy tuolta -> http://www.ocf.fi/jauto/linj/index.htm
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Juu tuli ostettua tuossa madallus jouset jo Astraan :=) -40mm:sen sarjan otin. Kyl mä uskon et se ihan sopivan matalaks tulee.. Täytyy laitella kuvia sit ku saa projektia vähän etenemään....
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Skelektor kirjoitti:Juu tuli ostettua tuossa madallus jouset jo Astraan :=) -40mm:sen sarjan otin. Kyl mä uskon et se ihan sopivan matalaks tulee.. Täytyy laitella kuvia sit ku saa projektia vähän etenemään....
No kerrohan jäikö keula sitten korkeammalle kuin perä (jos otit sen FK:n -35/40mm sarjan?)... Sen verran oudoksuttaa se, että keula madaltuisi vähemmän kuin perä (mikäs järki siinä on?) :o
Kuva
Skelektor
'Senator'
'Senator'

Otin sen -40mm alustan. En uskaltanut ottaa sit Fk:n sarjaa siis -35mm/40mm. Ihan tasapainoon meni tolla -40mm alustalla.
kurttu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kurttu »

Vielä kun f-astra näyttää vakionakin siltä, että perää olis vähän madallettu mutta keulaa ei.. Johtuneeko sit siitä, että takaloksut ei o pyöreät. Nyt kun pistin omaan vielä kaauiskarit eteen, jotka nostaa vähän, astra keulii kaiken aikaa :D
kurttu
LadyJada
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja LadyJada »

mulla -35mm ja ihan tuo näyttää olevan kummastaki päästä samalla korkeudella.. :lol:
Ooppeli alla ja Akka ratissa!
Astra F Caravan '92 / Toyota Corolla '99
LadyJada
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja LadyJada »

tosin se kyllä vähä hämää ku ei oo pyöree toi takakaari :wink:
Ooppeli alla ja Akka ratissa!
Astra F Caravan '92 / Toyota Corolla '99
Vastaa Viestiin