Mitä porukka on mieltä Modena Flash Kadetista?

Keskustelua Opeleista
Rollotti
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rollotti »

Hymn........ :P

Mun mielestä hinta jos on sopiva niin miks sitä arvoa miettimään sellaselle millei sellasta ole?
jollekkinhan oma emäntä on kultaakin arvokkaampi - toiselle se on ex eikä huoli hinnasta eikä mistään..

Onko modena myynnissä!?

köyhälle litra maitoakin on kallis -(z)-
Opel Vectra 2 D Coupe turbo
Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

Hmm jos moisen olisin joskus rakentanut, en sitä kyllä myisi edes.Hintaahan tuollaiselle ei kyllä voine määrittää kun tunnearvoaki on kyl varmaa p*rkeleesti ja ei todellakaan kannata mihinkää h*lvetin 1.3 tai vaikka edes tuoho mun 1.6 beautyyn verrata :lol: tuo on kyl edelleen hienoin raketti mitä tiedän -(z)-
Rollotti
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

kaddun kanssa samaa mieltä 8)
redevil1.8
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja redevil1.8 »

ei ole todellakaan hirveen hieno....(mun mielipide)ei herneitä...ja hinnassa täytyy muistaa että auto on 80-luvun e-kadetti....vaikka on kuinka laiteltu...itse en maksaisi paljoa...

ja hinnassa täytyy muistaa että auto on 80-luvun e-kadetti....vaikka on kuinka laiteltu...itse en maksaisi paljoa...

mut silti se on 80-luvun e-kadetti...tinkaatko sen viel joksiki muuksi???

esitän kysymyksen:olenko haukkunut e-kadetteja/tätä modena flashia?mikä teilä on hätänä? olen vain sanonu oman mielipiteen jos siitä pitää vetää herneet nii ihan vitun sama mulle.
HÖYRYY!!!! :D

tämän auton erottaa tusinatavarasta monikin asia, esim. sen arvostus muuallakin kuin suomessa, ja sen rakennustyyli, joka ei varmaankaan ollut että teempä tosta käyttöauton...

Nyt ei puhuta enää tusina tuning autosta, vaan yksilöstä.

Niin, ja tt_____ hinnoitteletko omatkin autosi noin niinkuin kirjoitat???? :D :D

nyt kyllä joku saa tästä kimmokkeen.
tero76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tero76 »

Minä olen kyllä tuon tt:n kanssa hieman samoilla linjoilla. Entä jos ladaan upottaisi 30 k€? Ei sekään olisi varmaan hieno ja ainutlaatuinen kuin ladaclubilaisten mielestä. Tuo on kuitenkin kadetti. Eli jos tykkää semmoisista, niin onhan tuo versio sitten varmaan älyttömän haluttava. Varsinkin jos vielä harrastaa tuunaamista.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Kuka tässä maassa kohta enää mitään rakentaa, kun mitään ei saa tehdä ja kaikki autot on vaan sitä ja vaan tätä :roll:
Jeepulis
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jeepulis »

Siihen en ota kantaa että onko kyseinen auto hieno vai ei, mutta
kadetti mikä kadetti. Ei tuollaisesta kukaan fiksu maksa yli 4ke hintaa. Eihän tuohon oikeastaan ole tehty juuri muuta kuin poistettu pala kattoa ja leivottu lasikuitupuskurit. Keräilyautoksi tuosta ei minkään laskuopin mukaan ole. Jos ei sitten halua perustaa Thyynin' museota tulevaisuudessa.

Aikoinaan Tuurissa kävin tarkastelemassa autoa ja rautatrioksidin ja rautahydroksin seosta oli jo ilmestynyt kaariin. Miten lie nykypäivän laita.
Rollotti
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Jeepulis kirjoitti: Ei tuollaisesta kukaan fiksu maksa yli 4ke hintaa.
Eihän tuohon oikeastaan ole tehty juuri muuta kuin poistettu pala kattoa ja leivottu lasikuitupuskurit.
Keräilyautoksi tuosta ei minkään laskuopin mukaan ole.

Aikoinaan Tuurissa kävin tarkastelemassa autoa ja rautatrioksidin ja rautahydroksin seosta oli jo ilmestynyt kaariin. Miten lie nykypäivän laita.
jos oikein fiksu on niin ajelee vain max 3 vuotta vanhoilla autoilla, mikälie sit Jeepuliksen auto tällä hetkellä.. ja kuin paljon on siitä liikaa maksanut ja että onko fiksua omistaa se auto ylipäätään :D
Hinnanhan määrittelee myyjä ja ostaja, mikä sit on fiksua jos ostajan mielestä auto on MUST.. toistakun ei vastaan tule..

Näin auton tuossa jossakin vaiheessa eikä siinä ollut vieläkään mitään kaarissa, saati korissa niin on tainnut autot sekoittua tutkiessasi "Modenaa"?
redevil1.8
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja redevil1.8 »

Niin...

Mutta onko esim. 4000e paljon?joillekin on joillekin ei ole...Ja toisekseen, onko modena todellakin myynnissä, ja mihin hintaan?

Niin ja kaikki on köyhille kallista, muille saman hintasta... :D

taas yksi tinkaamisen aihe lisää...JOs joku ei tykkää niin sitten ei, ja jos joku taas tykkää niin ok... Mutta tosiasia on että heti ei tule toista vastaan, ja niille jotka sanovat että "EIHAN SIINÄ OLE KUN lasikatto, 2,0 16v kone... tms..." niin ei muutakun tekemään itse ja hankkimaan yhtä paljon huomiota autolleen.

Taitaa olla niin että moni arvostelija joka ei pidä autoa minään ei ole kuunaan autoa rakentanutkaan, ainakaan noin laajamittaisesti. jos tommosta kiesiä lähdetään tekemään, se vaatii paljon muutakin kuin "pikapohjat" ja uuden maalin ulkopintaan, vanteet, madallussarjan, tms.

eli hieman kärjistettynä auton rakentaminen on muutkin kuin vannetta ja maalia...

Taas toisaalta ne jotka ovat autojaan rakentaneet, tietävät kuinka paljon aikaa menee esim. takakaariin, puskurilesteihin, muotteihin ja muihin muutoksiin,niin ja työtähän se on suunnittelukin.

jotenkin tämän topicin johinkin osiin sopisi hyvin se TV:ssä pyörivä toyota mainos, kun isä ei pidä poikansa autosta, vaan siksi että se ei ole sen oma...
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

tero76 kirjoitti:Entä jos ladaan upottaisi 30 k€? Ei sekään olisi varmaan hieno ja ainutlaatuinen kuin ladaclubilaisten mielestä.
Oletko todellakin tuota mieltä? Et ole esimerkiksi nähnyt Lotus Ladasta kuvia? Tuo oli siis Lotuksen modifioima kanttilada johon taisi upota vähän enemmänkin rahaa... Ja kyllä se lopputulos oli hieno ihan oikeastikin, ei vain ladakerholaisten mielestä. Samaten on tehty esimerkiksi Mosseista, Volgista ym. itäautoista ainutlaatuisia custom-autoja ym. joissa niissäkään ei se aihion alkuperäinen arvo merkitse mitään. Katsopa vaikka jotain Rides-sarjan jaksoja televisiosta (tulee Discovery-kanavalta) ja katso kuinka Amerikan ammattilaispajoissa tehdään jostain romikselta roudatusta autosta satojen tuhansien dollarien arvoinen custom-auto miljonääriomistajalle. Jos et näe ko. kanavaa, niin vaikka Funkmaster Flex käynee sitten katsottavaksi.

Siis kun tehdään muutettuja autoja niin sillä itse aihiolla, sen mallilla ja sen kunnolla ei ole juurikaan merkitystä lopputuloksen arvoon.

Ja jos ei itse pidä jostain muutetusta autosta eikä maksaisi siitä euroakaan, niin tämähän on täysin hyväksyttävää sillä kukaan ei pakota ketään ostamaan mitään autoa, se ei silti pudota sen arvoa, vaikka JOKU ei siitä maksaisi mitään tai pidä sitä minään. Koskee ihan kaikkea tavaraa muuten. Joku ei maksaisi euroakaan jostain maalauksesta jos ei pidä taitelijan maalaustyylistä tai tauluista ylipäätäänsä, mutta ei tarvitse mennä julistamaan että minä en pidä noita tauluja yhtään minkään arvoisina ja kenenkään ei pitäisi maksaa mistään taulusta yli sataa euroa...

Tätä kyseistä autoahan ei omista enää sen alkuperäinen omistaja eikä rakentaja sitä ole edes omistanut, mutta ajatellaampa mitä tahansa kansainvälistä huomiota saanutta autoa, niin niitä täytyy ajatella yksilöinä. Ja jos joku tekee jälkeenpäin samanlaisen, niin se on vain kopio, eikä saa samanlaista arvoa.
Rollotti
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

redevil1.8 kirjoitti:
jotenkin tämän topicin johinkin osiin sopisi hyvin se TV:ssä pyörivä toyota mainos, kun isä ei pidä poikansa autosta, vaan siksi että se ei ole sen oma...
So true... :lol:
Jeepulis
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Jeepulis »

Pitänee perua hinta-arviotani flash kedautista. Ei tuosta uskaltaisi maksaa kuin tekniikan hinnan. Kävin lukaisemassa getarin jossa kyseistä autoa esitellään ja kauhukseni huomasin että tuohan on väännetty 1.3 kedautista. Mukava mennä katsastukseen jos/kun katsastusinssi huomaa prosenttien pompanneen yli viidenkymmenen :cry:.

Mutta onko esim. 4000e paljon?joillekin on joillekin ei ole...Ja toisekseen, onko modena todellakin myynnissä, ja mihin hintaan?

Ei kait tuo paljon. Tuollahan saa vaikka mittariruuvatun vectran :oops:.[/quote]
tero76
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tero76 »

ata kirjoitti:
tero76 kirjoitti:Entä jos ladaan upottaisi 30 k€? Ei sekään olisi varmaan hieno ja ainutlaatuinen kuin ladaclubilaisten mielestä.
Oletko todellakin tuota mieltä? Et ole esimerkiksi nähnyt Lotus Ladasta kuvia? Tuo oli siis Lotuksen modifioima kanttilada johon taisi upota vähän enemmänkin rahaa... Ja kyllä se lopputulos oli hieno ihan oikeastikin, ei vain ladakerholaisten mielestä. Samaten on tehty esimerkiksi Mosseista, Volgista ym. itäautoista ainutlaatuisia custom-autoja ym. joissa niissäkään ei se aihion alkuperäinen arvo merkitse mitään. Katsopa vaikka jotain Rides-sarjan jaksoja televisiosta (tulee Discovery-kanavalta) ja katso kuinka Amerikan ammattilaispajoissa tehdään jostain romikselta roudatusta autosta satojen tuhansien dollarien arvoinen custom-auto miljonääriomistajalle. Jos et näe ko. kanavaa, niin vaikka Funkmaster Flex käynee sitten katsottavaksi.

Siis kun tehdään muutettuja autoja niin sillä itse aihiolla, sen mallilla ja sen kunnolla ei ole juurikaan merkitystä lopputuloksen arvoon.

Ja jos ei itse pidä jostain muutetusta autosta eikä maksaisi siitä euroakaan, niin tämähän on täysin hyväksyttävää sillä kukaan ei pakota ketään ostamaan mitään autoa, se ei silti pudota sen arvoa, vaikka JOKU ei siitä maksaisi mitään tai pidä sitä minään. Koskee ihan kaikkea tavaraa muuten. Joku ei maksaisi euroakaan jostain maalauksesta jos ei pidä taitelijan maalaustyylistä tai tauluista ylipäätäänsä, mutta ei tarvitse mennä julistamaan että minä en pidä noita tauluja yhtään minkään arvoisina ja kenenkään ei pitäisi maksaa mistään taulusta yli sataa euroa...

Tätä kyseistä autoahan ei omista enää sen alkuperäinen omistaja eikä rakentaja sitä ole edes omistanut, mutta ajatellaampa mitä tahansa kansainvälistä huomiota saanutta autoa, niin niitä täytyy ajatella yksilöinä. Ja jos joku tekee jälkeenpäin samanlaisen, niin se on vain kopio, eikä saa samanlaista arvoa.
Ymmärrän kantasi.

En ole nähnyt ladalotusta, mutta uskoisin mielummin ajavani oikealla lotuksella. En toki epäile tuon ladalotuksen hienoutta.

Voisin kuvitella kyllä tuon aihion hinnan vaikuttavan lopputuloksen hintaan. Jos uudesta m5:sta rakenettaisiin samalla rahalla luxusauto kun Kadetista, minä olisin valmis maksamaan m5:sta enemmän. Vaikka jäljellä olisi vain runko, ihan jo statuksen vuoksi. En tiedä muista. Tunnustan kyllä, että minulla ei ole intressit oikein auton rakentelupuolella, joten en noiden arvomaailmaan ole kovin perehtynyt. Tämän topicin otsikko nyt oli "mitä mieltä olet modena kadetista", ja tuota mieltä minä olen. Eikä tuo tuunauskaan ole älyttömän lähellä sydäntä, vaikka madalletuista ja hyvämaalisista toimivista autoista, aluvanteista ja äänentoistosta pidänkin. Minulle tuo kadetti on jo niin laitettu, että suoraan sanottuna hävettäisi ajaa. En epäile etteikö tuohon olisi aikaa ja rahaa käytetty, ja etteikö se olisi uniikki. Hieno kadetti.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

tero76 kirjoitti:En ole nähnyt ladalotusta, mutta uskoisin mielummin ajavani oikealla lotuksella.
Mikä sitten on oikea lotus?
Lotus omegakin on oikea lotus,vaikka opelin koriin onkin tehty...
Rollotti
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

pitäskö pitää palaveri miitti motenan ympärillä... tekis sellasen yhteenvedon siitä =)
Vastaa Viestiin