Tästä syntyi paljon v*tutusta ja kiroilua. Tämä iltapäivä meni seilatessa Motonetin, korjaamoiden ja varaosamyymälöiden väliä... Nyt on kuitenkin alkuperäisosia taas autossa ja maksajakin on selvillä

Kumieriste, joka tulee tulpan posliinin päälle oli sulanut kiinni. Eristeen päästä repesi irti noin sentin soiro, kun johtoa yritti irrottaa. Revenneet palaset jäivät siis tulpan ympärille, estäen tulppa-avainta sopimasta paikalleen...Make M kirjoitti:Miten tuo on mahdollista? Siis suliko tulpanjohtojen kuori tulppiin vai?Ei prkl!

Ei ollut. Taisivat olla jotkin "Janmore" -merkkiset tai jotain sinnepäin. Made in USA luki itse piuhassa. Tuli ostettua tuommoiset kesällä, kun ole arse avoin. Alkuperäset olisi maksanut vain 12e enemmän, eli kalliiksi olisivat tulleet, jos itse joutuisi maksamaan.masa_158 kirjoitti:Eikai piuhat ollut Champion merkkiset.

Pointti ei ollut laskun summa, vaan kuitissa ollut työnkuvaus. En mielestäni kommentoinut hintaa mitenkään. Miksi olisin? En minä sitä edes maksanut.rekortti kirjoitti:Elämä on rankkaa kun säästää väärässä paikkaa ja hommasta koostuu 10 euron remppa....![]()

Kuvaahan se silti tilannetta. Motonetistä saa kolmenlaisia piuhoja autooni. HotWires, jotka on aivan kuraa, Boscheja, jotka on väärän mallisia ja ns. yleismallia, jotka sulaa kiinni tulppiin...Zeta03 kirjoitti:Kannattaisko nyt muuttaa otsikkoa kun pää on viilentynyt...?

Ei ne Boschit käy, itekkkin ostin B Vectraani aikanaan Motonetissä työskennellessäni sellaiset. Tai kyllä ne puolajakajaankin sopii, mutta ovat väljät sinne tulppasyvennykseen, eli eivät tiivistä.JuhaV kirjoitti:Mites ne Boschit oli vääränlaiset.....kyllä autoosi pitäisi sopivat löytyä!