Omega 3000:sen sisustus.
Ettei vaan olisi vakiona tuota sisustaa noissa Mantzelin peleissä?
Kun tuokin näyttää olevan.
http://www.saunalahti.fi/tjpc/foto/omega17.jpg
Kun tuokin näyttää olevan.
http://www.saunalahti.fi/tjpc/foto/omega17.jpg
Öööhhmm.. muutama selitys lienee ehkä paikallaan:
Auto oli jonkun aikaisemman omistajan "Mantzeloima" lähinnä tarrojen muodossa, sillä en ole havainnut missään muualla mitään erityisen Mantzelia autossa.
Enkä huomannut merkittävää tehohäviötä vaikka poistin kaikki tarrat..
Kuvat ovat muutenkin vähän vanhentuneita, ja uusia on tulossa "piakkoin". Noiden sisustakuvien sinertävyys johtuu digitaalikamerasta/huonosta kuvausvalaistuksesta/osaamattomasta valokuvaajasta, mutta sisusta on tosiaankin musta.
Auto oli jonkun aikaisemman omistajan "Mantzeloima" lähinnä tarrojen muodossa, sillä en ole havainnut missään muualla mitään erityisen Mantzelia autossa.
Enkä huomannut merkittävää tehohäviötä vaikka poistin kaikki tarrat..
Kuvat ovat muutenkin vähän vanhentuneita, ja uusia on tulossa "piakkoin". Noiden sisustakuvien sinertävyys johtuu digitaalikamerasta/huonosta kuvausvalaistuksesta/osaamattomasta valokuvaajasta, mutta sisusta on tosiaankin musta.
3000:nen on Omegan sportti malli...
Eli 3000:sen sisusta on aina puolinahka recaroilla (joskus kyllä olen nähnyt kokonahkapenkitkin). 3.0i:ssä on vain GLS mallin sisusta. 12 venttiilisestä tuli 24V vuonna 1989.
vm. 1987-1990 harmaa sisusta
vm. 1991-1994 musta sisusta
Oma Omegani on rekisteröity loppuvuodesta -90 siinä on jo kyl musta sisusta.
Korjatkaahan viisaammat jos olen väärässä!
JiiPee
Eli 3000:sen sisusta on aina puolinahka recaroilla (joskus kyllä olen nähnyt kokonahkapenkitkin). 3.0i:ssä on vain GLS mallin sisusta. 12 venttiilisestä tuli 24V vuonna 1989.
vm. 1987-1990 harmaa sisusta
vm. 1991-1994 musta sisusta
Oma Omegani on rekisteröity loppuvuodesta -90 siinä on jo kyl musta sisusta.
Korjatkaahan viisaammat jos olen väärässä!
JiiPee
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
9.90 kun Omegaa muutenkin nuorennettiin, niin myös 3000:een tuli isommat etuvilkut, kiiltävät B-pilarin muovit, tummat takavalot ja tuo musta sisusta. Eli se on juuri noin että -87-90 on harmaalla sisustalla, oli sitten 12 tai 24V ja -91-92 on mustalla sisustalla ja silloinhan ei 12v konetta enää edes saanut.
Se kiinnostaisi itseäkin tietää että minkälaiset ovipahvit noissa nahkasisustaisissa on, penkit on vanhemmissa kokonaan harmaat ja uudemmissa kokonaan mustat, mutta ovipahveista en ole nähnyt kuvaa.
Se kiinnostaisi itseäkin tietää että minkälaiset ovipahvit noissa nahkasisustaisissa on, penkit on vanhemmissa kokonaan harmaat ja uudemmissa kokonaan mustat, mutta ovipahveista en ole nähnyt kuvaa.