Olittekos te kaupungilla pyörimässä tuossa sellaisella siniharmaalla g astralla?juhnutus kirjoitti:onkos tonne tänään nyt paljon porukkaa tulossa??
jos saatais pirkkalan opelistit lähtemään!!
Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Hei kaikki! Ens lauantaina (11.3.) mä täytän 21 (ei kun siis oliko se 12?
) ja kutsun siksi kaikki kivat ihmiset tänne meille pitämään hauskaa
Tarjolla olisi kakkukahvit ja illaksi pientä naposteltavaa sekä vähän juomapuoltakin (alkoholiton ja alkoholillinen). Jos siis joku haluaa tulla käymään niin lisää tietoja saa kysymällä multa!
Tarjolla olisi kakkukahvit ja illaksi pientä naposteltavaa sekä vähän juomapuoltakin (alkoholiton ja alkoholillinen). Jos siis joku haluaa tulla käymään niin lisää tietoja saa kysymällä multa!
Onko siellä paljonkin sitä ilmasta viinaa tarjolla?AtB kirjoitti:Hei kaikki! Ens lauantaina (11.3.) mä täytän 21 (ei kun siis oliko se 12?) ja kutsun siksi kaikki kivat ihmiset tänne meille pitämään hauskaa
![]()
Ilmaistahan se ei ikinä ole, kyllä mä siitä maksan!NoFear kirjoitti:Onko siellä paljonkin sitä ilmasta viinaa tarjolla?AtB kirjoitti:Hei kaikki! Ens lauantaina (11.3.) mä täytän 21 (ei kun siis oliko se 12?) ja kutsun siksi kaikki kivat ihmiset tänne meille pitämään hauskaa
![]()
Tarjolla olisi kakkukahvit ja illaksi pientä naposteltavaa sekä vähän juomapuoltakin (alkoholiton ja alkoholillinen). Jos siis joku haluaa tulla käymään niin lisää tietoja saa kysymällä multa!![]()
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Pähkinä.AtB kirjoitti:Hei kaikki! Ens lauantaina (11.3.) mä täytän 21 (ei kun siis oliko se 12?) ja kutsun siksi kaikki kivat ihmiset tänne meille pitämään hauskaa
![]()
Meillä on samana päivänä firmassa bileet.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
riippuu vähän millä kaupungilla?? mutta ei kyllä ainakaan millään astralla olla oltu... tampereella saattaa usein nähdä vkl letkassa menevän senatoreja omegoita ja sitten ton mun calibran niin siinä on pirkkalan poppoo. joo ja ei sitten kaverit suostunu krapuloissaan lähteen ajaan sinne asti... 
EX:omega 2.5 v6-97
Calibra 4x4turbo-93
Omega 2.0 aut.-91
Astra 1.8 16v-99
Calibra 4x4turbo-93
Omega 2.0 aut.-91
Astra 1.8 16v-99
-
KatriJohanna
- 'Kapitän'

No hämeenlinnassajuhnutus kirjoitti:riippuu vähän millä kaupungilla?? mutta ei kyllä ainakaan millään astralla olla oltu... tampereella saattaa usein nähdä vkl letkassa menevän senatoreja omegoita ja sitten ton mun calibran niin siinä on pirkkalan poppoo. joo ja ei sitten kaverit suostunu krapuloissaan lähteen ajaan sinne asti...
KiitoksiaKatriJohanna kirjoitti:AaaTeeBeelle hyvät synttärionnittelut etukäteen!
Saatto olla mun entinen auto, ku myin sinne just lauantaina siniharmaan sedan g-astran, jossa clubin tarra takalasissa. Kehotin kyllä uutta omistajaa liittymään clubiin. 
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
Varmaankin oli se, ajateltiinkin marituksen kanssa että joku on just ostanut ja tarra oli edellisen omistajan laittama.. Pojat vähän tais kattella kun me ajeltiin perässäkin hetkiTuomas.Astra kirjoitti:Saatto olla mun entinen auto, ku myin sinne just lauantaina siniharmaan sedan g-astran, jossa clubin tarra takalasissa. Kehotin kyllä uutta omistajaa liittymään clubiin.