Mitä porukka on mieltä Modena Flash Kadetista?
minusta e-kadettia ei voi verrata 70-luvun muskeli autoihin....TJT kirjoitti:Otetaan nyt huomioon,että autoa on laitettu todella paljon.tt__ kirjoitti:ja hinnassa täytyy muistaa että auto on 80-luvun e-kadetti....vaikka on kuinka laiteltu...itse en maksaisi paljoa...
Aika turha alkaa vertaamaan johonkin 1.3 pappamallin ruostepommiin.
Tuolla mentaliteetillä jotkut 70 luvun muskelitkin on jonku 100€ arvoisia,vaikka olisi kuinka laiteltuja
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
Joo kyllä omakin mielipide nyt kaatuu siihen suuntaan ettei tuota nyt oikeen voi verrata perus kadettiin,onhan ne nyt hieman eri autoja.
Ne ostaa valmiiks tuunatun auton kenellä ei oo mahdollisuutta/taitoa sitä itse tehdä.
Ajatellaanpa jos vaiks nyt itse alle kirjoittanut ostaisin mädäntyneen kadetin ja alkaisi veistelemään samanlaista kuin modena,ni kuinkahan paljon se sais ite hakata rahaa siihen,et sais samanlaisen aikaiseksi?
Hiukan kyl kiinnostaa,et mitä siitä modenasta pyydetään?
Ne ostaa valmiiks tuunatun auton kenellä ei oo mahdollisuutta/taitoa sitä itse tehdä.
Ajatellaanpa jos vaiks nyt itse alle kirjoittanut ostaisin mädäntyneen kadetin ja alkaisi veistelemään samanlaista kuin modena,ni kuinkahan paljon se sais ite hakata rahaa siihen,et sais samanlaisen aikaiseksi?
Hiukan kyl kiinnostaa,et mitä siitä modenasta pyydetään?
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
mut silti se on 80-luvun e-kadetti...tinkaatko sen viel joksiki muuksi???TJT kirjoitti:Ja minusta tuota modena flashia on ihan turha verrata johonkin 80-luvun mätään vakiokadettiin,comprende?tt__ kirjoitti:minusta e-kadettia ei voi verrata 70-luvun muskeli autoihin....
hangover tuning
Mutta ei mätä eikä vakio! Mun mielestä joku samanikänen ruosteinen 1.3 ja tuo modena ei mahdu ees samaan lauseeseen.tt__ kirjoitti:mut silti se on 80-luvun e-kadetti...tinkaatko sen viel joksiki muuksi???TJT kirjoitti:Ja minusta tuota modena flashia on ihan turha verrata johonkin 80-luvun mätään vakiokadettiin,comprende?tt__ kirjoitti:minusta e-kadettia ei voi verrata 70-luvun muskeli autoihin....
jos toi auto olis esim. sun (siis tt:n) niin et varmaan myydessäsi sitä laittaisi sille hinnaksi 500€ ?
-
peppesopel
- 'Admiral'

_80-luvun e-kadettissa on munaa,vaikka se olis 1.3s!!!!tt__ kirjoitti:mut silti se on 80-luvun e-kadetti...tinkaatko sen viel joksiki muuksi???TJT kirjoitti:Ja minusta tuota modena flashia on ihan turha verrata johonkin 80-luvun mätään vakiokadettiin,comprende?tt__ kirjoitti:minusta e-kadettia ei voi verrata 70-luvun muskeli autoihin....
Omega 2,5 steinmetz caravan, Manta A ,Kadett Gsi cabrio, Vectra2.2 Monza 3.0E, Bedford blitz
-
irmscher4000i
- 'Senator'