Mitä porukka on mieltä Modena Flash Kadetista?
Mitä porukka on mieltä Modena Flash Kadetista?
Eli mikä olisi aiheen mukaisen Kadetin järkevä hinta ja mielipide lopputuloksesta. Kaveri olisi kiinnostunut ostamaan mutta kun kaikenlaista vittuilua tulee perään hinnasta. Mielipiteitä otetaan vastaan. Onhan siihen kuitenkin rahaa ja aikaa laitettu aika lailla ja on Kadetista todella hieno saatu.
Astra GTC Turbo
BMW 530 XD
BMW 530 XD
Otetaan nyt huomioon,että autoa on laitettu todella paljon.tt__ kirjoitti:ja hinnassa täytyy muistaa että auto on 80-luvun e-kadetti....vaikka on kuinka laiteltu...itse en maksaisi paljoa...
Aika turha alkaa vertaamaan johonkin 1.3 pappamallin ruostepommiin.
Tuolla mentaliteetillä jotkut 70 luvun muskelitkin on jonku 100€ arvoisia,vaikka olisi kuinka laiteltuja
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
eipä noille rakennetuille autoille hintaa pysty määrittämään, jos se on siinä kunnossa vielä missä se oli silloin vuosia sitten näyttelyissä kun sitä tarkaan tutkin niin kyllä minä olisin valmis siitä maksamaan paljon jos sen oikeasti haluisin.
Nää joiden kommentit on että ei ole minkään arvoinen kun on 80-luvun mätä kadetti niin ajelkoon vaan niillä 90% rahoitusyhtiön omistamilla pari vuotta vanhoilla autoilla, joihin vaihdettu tuumaa isommat vanteet ja uutena tilattu tummemmat takalasit.
Ne ei ole ikinä rakentanut autoa, valmis auto on aina halvempi mitä itse rakentaa eiköhän tuokin ole pitkälle 10000€ tullut maksamaan kun rakennettu.
Nää joiden kommentit on että ei ole minkään arvoinen kun on 80-luvun mätä kadetti niin ajelkoon vaan niillä 90% rahoitusyhtiön omistamilla pari vuotta vanhoilla autoilla, joihin vaihdettu tuumaa isommat vanteet ja uutena tilattu tummemmat takalasit.
Ne ei ole ikinä rakentanut autoa, valmis auto on aina halvempi mitä itse rakentaa eiköhän tuokin ole pitkälle 10000€ tullut maksamaan kun rakennettu.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'