sama käy vissiin molempiin suuntiin...Falcon_X_62 kirjoitti:
Kannattaisko avautua muualla?![]()
Mitä mieltä tästä calibrasta???
- Falcon_X_62
- 'Admiral'

- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Noin noin, tuohan se on REHELLISEN autokauppiaan puhetta.Oisit sanonu ni oltais revitty kellon piuha irti ni oisit munapystyssä seurannut ahtojen nousua ;D
Näin on ja sen varmaan kaikki tietää, mutta sanoit pienentänees ahtoja siksi että se putki on rikki, niin se ei suihkis niin paljoa vesiä mäelle??? Miten se siihen vaikuttaa ja miten se silti nosti over boostina sen sinne 0.9 ja putos sitten 0.4???järjestelmä muuten kuormittuu enemmän silloin kun paina kaasua enemmän kuin silloin kun ajat tasakaasulla. Ilma/vesi/öljy kierto on suurempaa silloin kun kierroksia on enemmän BTW
Kertokaa tohon joku vastaus Jolla on turbo calsu. Et miten ahtoja tiputtamalla se over boosti ei putoo ollenkaan.
Kyllä olen, mutta se valoilta heräte ei ole mun idea/ kytkentä. Jos sulla on itse korista valittamista niin valita siitä sitten!!!Jos sä olit tonkin kadetin rakentanu minkä toitte näytille ni voin todeta että rakentelun mestarit asialla.."vahvarin heräte valoila..okeyy"![]()
![]()
![]()
Enkä kyllä muutenkaan tätä sun kitinää ymmärrä. Meitähän se pitäis enemmän harmittaa kun ajettiin turhaan, vaan eipä juuri napise. Hyvä mieli on kun ei sitä autoa otettu.
Loppuun vielä myyjän kommentti ennen kun lähdettiin koeajolle: Ajakaa hissukseen että se ei hajoo.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
- Falcon_X_62
- 'Admiral'

Ei vituttanu nii paljoo ees se että ajettiin 600km, eikä tullu kauppoja. Mutta nyt alkaa ottaa päähän että myyjän pitää kiskoo herneitä kärsään siitä ettei kauppoja tullu!
Onko se muitten mielestä sillä tavalla että jos ettii jotain tiettyä autoa esim. tbo calle, ni on pakko ostaa se ensimmäinen vitun paska mikä eteen työnnetään?!
Ihan ku tää olis joku vittuliu-topic!!! Mikä tossa "mitä mieltä tästä Calibrasta" -otsikossa saa ihmiset vittuuntumaan/vittuilee?!
Siinä tyrikzelle paikka tilityksille! http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=64123
Onko se muitten mielestä sillä tavalla että jos ettii jotain tiettyä autoa esim. tbo calle, ni on pakko ostaa se ensimmäinen vitun paska mikä eteen työnnetään?!
Ihan ku tää olis joku vittuliu-topic!!! Mikä tossa "mitä mieltä tästä Calibrasta" -otsikossa saa ihmiset vittuuntumaan/vittuilee?!
Siinä tyrikzelle paikka tilityksille! http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=64123
He (Japsi autoilijat) ovat ja pysyvät luonteenomaisina loisina, kuokkavieraina, jotka vahingollisten bakteerien tavoin leviävät yhä laajemmalle...
-A.H.-
-A.H.-
No enpä mä ala mitään saivartelemaan,kyllähän tuo harmittavaa on käydä heittääs turha reissu ja ajella turhaan,mut näissä autokaupoissa sekin riski on otettava,etenki kun puhutaan vähän harvinaisemmasta autosta,joita ei joka nurkalla tuu vastaan.
Yritän nyt olla kommentoimatta niin etten astu kenenkään varpaille.
Jos jotain positiivista yritetään ettiä niin kyllä niitä libroja maailmassa riittää,ite kun oon noita librojen(turbo) hintoja kattellu ja ihmetelly halpoja hinta oon tullu siihen tulokseen,joko ne on noita jakolaatikko vikaisia,josta kansi halki,mut myyjä vaan ei viitti siitä kertoa taikka sitte myy persnetolla pois.
Ite kun oon omaa hakannu omat viikko rahat ja lisää menee,ni alan aikalailla hintatietoinen librojen hinnosta tai aikakin halpoihin suhtaudun pienellä varauksella.
Toivottavasti ketään ei ottanu herneitä nenään,ei ollut ainakaan tarkoitus!
Tsemppiä libran etsimiseen.
Ei muuta kuin myytte ekaks kadeemin pois ja ostatte käteiskaupalla libra saa vielä suoralla ostolla hiukan pois jos hyvä tuuri käy!
Jos jotain positiivista yritetään ettiä niin kyllä niitä libroja maailmassa riittää,ite kun oon noita librojen(turbo) hintoja kattellu ja ihmetelly halpoja hinta oon tullu siihen tulokseen,joko ne on noita jakolaatikko vikaisia,josta kansi halki,mut myyjä vaan ei viitti siitä kertoa taikka sitte myy persnetolla pois.
Ite kun oon omaa hakannu omat viikko rahat ja lisää menee,ni alan aikalailla hintatietoinen librojen hinnosta tai aikakin halpoihin suhtaudun pienellä varauksella.
Ei muuta kuin myytte ekaks kadeemin pois ja ostatte käteiskaupalla libra saa vielä suoralla ostolla hiukan pois jos hyvä tuuri käy!
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Itekkin olen onnellinen etten ollut niin tyhmä ja ottanut mitään 500euron kadettii vaihdossa 2000eurollaKyllä olen, mutta se valoilta heräte ei ole mun idea/ kytkentä. Jos sulla on itse korista valittamista niin valita siitä sitten!!!
Enkä kyllä muutenkaan tätä sun kitinää ymmärrä. Meitähän se pitäis enemmän harmittaa kun ajettiin turhaan, vaan eipä juuri napise. Hyvä mieli on kun ei sitä autoa otettu.
Loppuun vielä myyjän kommentti ennen kun lähdettiin koeajolle: Ajakaa hissukseen että se ei hajoo.
Sanoitte maileissa että joo kadetti on ihan hyvä jne.. missä jarrut???, kytkin loppu jne, gsi penkit ja motonet penkinpääliset???? :DDD takalasit tummennettu by amis (musta spray). kori kuin joku juuri kortinsaaneen elämän unelma..
Ei tässä mitään kitinää ole muutakuin että turha täällä yleisesti marmattaa asioista mistä ei näytä tietävän hölkäsen pöläystä. Opetelkaa sielä maalla tekemään jotain ilman räveltämistä ja tulkaa sitten aukomaan päätä tänne foorumeille. Pitäähän tässä takasinkin jotain sanoa
Tarkoitin hiljakseen ajamisella sitä että jos otatte auton ettei leviä vuotavan vesiletkun takia matkalle turhan luukutuksen tähden. Kiva muutenkin käydä raiskaamasas kylmää konetta ;D;D;D 0.9 overboost ja 0.4 on ton turboruuvin ja kellon tangon antama yhtälö, säätöä siis kaipaa että ahtaa sen 0.7 ajossa ja kyllä oisin sen voinut laittaa ahtamaan juuri sen vakiot jos olisitte niin toivoneet. Jos epäilet että turbossa olisi jotain vikaa sen takia heitin ton että kellon piuha vittuun jutun - ni ahtaa nii vitusti
Omega B 2.0 16v
Siis, jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin myyjä (tyriz), on etukäteen teille ilmoittanut vesivuodosta, ennenkuin olette kerkineet lähteä matkaan (600km)??? Ja sitten alatte nipottamaan matkan päässä eli Vantaalla, vesivuodosta, josta olette jo tietäneet ennen matkalle lähtöä?!? Olenko oikeassa. Jos olen = Voe elämä..
Ja kuten sanottu, jos paisarissa vesi laskee kovan ajon aikana (huom, paljon ahtamista, kovaa painetta, jne) ja sammuttaessa koneen, olettaa että veden pinta nousee hetkessä normaaliin täytyy olla jotain muuta kuin k*st* päässä
No anyway, olen aika varma, kun kerran autoa on lähdetty jopa yli puolen Suomen verran katsomaan, että on tullut sokaisemaksi "kovasta callusta" ja paikanpäällä onkin tajuttu että auto on yli kymmenen vuotta vanha
Semmosta se on, jäitä hattuun ja uutta katsomaan (ihan vinkkinä) 
Ja kuten sanottu, jos paisarissa vesi laskee kovan ajon aikana (huom, paljon ahtamista, kovaa painetta, jne) ja sammuttaessa koneen, olettaa että veden pinta nousee hetkessä normaaliin täytyy olla jotain muuta kuin k*st* päässä
No anyway, olen aika varma, kun kerran autoa on lähdetty jopa yli puolen Suomen verran katsomaan, että on tullut sokaisemaksi "kovasta callusta" ja paikanpäällä onkin tajuttu että auto on yli kymmenen vuotta vanha
Tässä tapauksessa menee noitten maalivikojen piikkin "halpa" hinta. Eikä tämä vesiletkun korjauskaan hintaa mitenkään nyt nosta. uusin kaikki samalla että uusi ostaja osaa edes vähän arvostaa xD pitää vittuillakseen ottaa tissiparonille kuva sitten rikkinäisestä letkusta kun oli heti että kannessa reikä josta vuotaaJos jotain positiivista yritetään ettiä niin kyllä niitä libroja maailmassa riittää,ite kun oon noita librojen(turbo) hintoja kattellu ja ihmetelly halpoja hinta oon tullu siihen tulokseen,joko ne on noita jakolaatikko vikaisia,josta kansi halki,mut myyjä vaan ei viitti siitä kertoa taikka sitte myy persnetolla pois.
Omega B 2.0 16v
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Olet ja et ole. Kun ei oltu mekään tietoisia tuollasesta vuodosta. Meille sanottiin et auto hävittää nestettä n. 2 desiä Hämeenlinnan reissulla. Joka ei ole paljon!!! Mutta kun se hukkas koeajon aikana varmaan lähes saman verran n. 6 kilometrille...Siis, jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin myyjä (tyriz), on etukäteen teille ilmoittanut vesivuodosta, ennenkuin olette kerkineet lähteä matkaan (600km)??? Ja sitten alatte nipottamaan matkan päässä eli Vantaalla, vesivuodosta, josta olette jo tietäneet ennen matkalle lähtöä?!? Olenko oikeassa. Jos olen = Voe elämä..
Juuri näin, meillähän sitä kusta on päässä kun ei ostettu paskana olevaa autoa, ei voi sanoa muuta kun notta ristus!!! Kuka on sanonu että sen pinnan pitää heti palautua??? Äijä keksii ite oman "hyvän" jutun, kusee alleen ja reuhaa siellä, huh huh.Ja kuten sanottu, jos paisarissa vesi laskee kovan ajon aikana (huom, paljon ahtamista, kovaa painetta, jne) ja sammuttaessa koneen, olettaa että veden pinta nousee hetkessä normaaliin täytyy olla jotain muuta kuin k*st* päässä![]()
![]()
Ai 300 km on yli puolen suomen matka... *buahhahhahhahhahhahhaaa*. Takasin kouluun!!!No anyway, olen aika varma, kun kerran autoa on lähdetty jopa yli puolen Suomen verran katsomaan, että on tullut sokaisemaksi "kovasta callusta" ja paikanpäällä onkin tajuttu että auto on yli kymmenen vuotta vanhaSemmosta se on, jäitä hattuun ja uutta katsomaan (ihan vinkkinä)
Tässä kukaan mistään oo sokaistunu, on sitä ajettu tehokkaammillakin autoilla, joten ei tuolta mahdottomia todellakaan odotettu.
Ja Tyrikselle voin sen verran täs viä laittaa et mua ei vois vähempää sun rikkoutunut vesiletkus kiinnostaa ja ainut joka kannessa olevasta reijästä puhui, olet sinä itse!!!
että mitäpäs jos joku muu paikka onkin paskana kun letku... Kallis remontin teko ei heti kiinnosta.
Paitsi että sähän sanoit et Calibraan uus kansi ja kaikki muut hilut siihen maksaa töineen maks. 500 euroa. Luulis olevan vähä enemmän. On siellä halpaa.
Puhelimessa ja maileissa annoit ymmärtää että vika on varmasti siinä letkussa, mutta kun sinne tultiin niin sulla ei ollu minkäänlaista varmaa tietoa. sanoit vaan et se varmaan on se yks letku, en tiedä kun en oo tota jaksanu purkaa. Varmaan muistat itekkin. Just ton takia ei autoa sulta otettu. "Kun en mää tiedä, se voi olla siinä."
Ja ota toki se ahtokello pois siittä kojetaulun päältä, voi olla että seuraava ostajakin kiinnittää siihen viisarin outoon liikehdintään huomiota. Saa sitten joku tosiaan muna pystyssä tunnustella pers lihaksillaan niitä 0.4 barin vetoja, niskoihin ei ainakaan sun "bemarin tappaja" nykimis liikettä aiheuttanut.
Niin ja anteeks jos tuotin pettymyksen penikseni kanssa, sillä ei ole tapana seisoskella äijä porukassa
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
Hommaa joku kuulolaite jooko? puhuin kahesta eri asiasta mikä maksaa 500euroa. Kannen edellinen korjautus oli 500euroa (öljykanavat) plaanaus jne. ja sitten sanoin erikseen että käytettyjä kansia saa hiluineen varmaan n.500eurolla.Ja Tyrikselle voin sen verran täs viä laittaa et mua ei vois vähempää sun rikkoutunut vesiletkus kiinnostaa ja ainut joka kannessa olevasta reijästä puhui, olet sinä itse!!! Me vaan puitiin mielessämme vaihtoehtoa
että mitäpäs jos joku muu paikka onkin paskana kun letku... Kallis remontin teko ei heti kiinnosta.
Paitsi että sähän sanoit et Calibraan uus kansi ja kaikki muut hilut siihen maksaa töineen maks. 500 euroa. Luulis olevan vähä enemmän. On siellä halpaa.
Pienestä purosta syntyy iso virta niinhän ne sanoo...
Ja tehän te alotitte "me alettiin tässä nyt miettimään, entäs jos sielä on jotain isompaa kun vuotaa noin paljon" ;D takas amikseen!
Omega B 2.0 16v
Tissi Paroni kirjoitti:Olet ja et ole. Kun ei oltu mekään tietoisia tuollasesta vuodosta. Meille sanottiin et auto hävittää nestettä n. 2 desiä Hämeenlinnan reissulla. Joka ei ole paljon!!! Mutta kun se hukkas koeajon aikana varmaan lähes saman verran n. 6 kilometrille...Siis, jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin myyjä (tyriz), on etukäteen teille ilmoittanut vesivuodosta, ennenkuin olette kerkineet lähteä matkaan (600km)??? Ja sitten alatte nipottamaan matkan päässä eli Vantaalla, vesivuodosta, josta olette jo tietäneet ennen matkalle lähtöä?!? Olenko oikeassa. Jos olen = Voe elämä..Se on minusta paljon. Ja neljän jälkeen Martinlaaksossa ei kovin paljoa kenkää anneta, on nimittäin sitä autoa siellä vähäsen reilummin, todella lyhyitä pätkiä verrattuna siihen että pääsisi isolle tielle kokeileen.
Juuri näin, meillähän sitä kusta on päässä kun ei ostettu paskana olevaa autoa, ei voi sanoa muuta kun notta ristus!!! Kuka on sanonu että sen pinnan pitää heti palautua??? Äijä keksii ite oman "hyvän" jutun, kusee alleen ja reuhaa siellä, huh huh.Ja kuten sanottu, jos paisarissa vesi laskee kovan ajon aikana (huom, paljon ahtamista, kovaa painetta, jne) ja sammuttaessa koneen, olettaa että veden pinta nousee hetkessä normaaliin täytyy olla jotain muuta kuin k*st* päässä![]()
![]()
Ai 300 km on yli puolen suomen matka... *buahhahhahhahhahhahhaaa*. Takasin kouluun!!!No anyway, olen aika varma, kun kerran autoa on lähdetty jopa yli puolen Suomen verran katsomaan, että on tullut sokaisemaksi "kovasta callusta" ja paikanpäällä onkin tajuttu että auto on yli kymmenen vuotta vanhaSemmosta se on, jäitä hattuun ja uutta katsomaan (ihan vinkkinä)
![]()
Tässä kukaan mistään oo sokaistunu, on sitä ajettu tehokkaammillakin autoilla, joten ei tuolta mahdottomia todellakaan odotettu.
Ja Tyrikselle voin sen verran täs viä laittaa et mua ei vois vähempää sun rikkoutunut vesiletkus kiinnostaa ja ainut joka kannessa olevasta reijästä puhui, olet sinä itse!!!![]()
![]()
Me vaan puitiin mielessämme vaihtoehtoa
Paitsi että sähän sanoit et Calibraan uus kansi ja kaikki muut hilut siihen maksaa töineen maks. 500 euroa. Luulis olevan vähä enemmän. On siellä halpaa.![]()
Puhelimessa ja maileissa annoit ymmärtää että vika on varmasti siinä letkussa, mutta kun sinne tultiin niin sulla ei ollu minkäänlaista varmaa tietoa. sanoit vaan et se varmaan on se yks letku, en tiedä kun en oo tota jaksanu purkaa. Varmaan muistat itekkin. Just ton takia ei autoa sulta otettu. "Kun en mää tiedä, se voi olla siinä."
Ja ota toki se ahtokello pois siittä kojetaulun päältä, voi olla että seuraava ostajakin kiinnittää siihen viisarin outoon liikehdintään huomiota. Saa sitten joku tosiaan muna pystyssä tunnustella pers lihaksillaan niitä 0.4 barin vetoja, niskoihin ei ainakaan sun "bemarin tappaja" nykimis liikettä aiheuttanut.
Niin ja anteeks jos tuotin pettymyksen penikseni kanssa, sillä ei ole tapana seisoskella äijä porukassaja nostella päätään sit jonku auton pihinöistä.
btw, en missään vaiheessa väittänyt että 300 km on puoli Suomea, tehän ajoitte kuitenkin 600km, eikö?? Vai jäittekö Vantaalle asumaan
Noista muista kommeista, päätelöön muut, turha noita on kommentoida, naurattaa jo sen verran liikaa, että syyllistyt kohta tappoon
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Kertoo ja kertoo, siittä voi olla montaa erimieltä. Nostappa sitten lapasta kun näät, kun nyt tunnet mut. Tai älä pliis nosta.
Mutta kerroin vaan asiaan oman kantani. Et turha on reuhata että tiesitte vesi vuodosta jo etukäteen ja lähditte silti ajaan turhaan...
Plussaa on kuitenkin se et tänne saa avautua ja et toi ei luojan kiitos ollu viimenen turbo Calibra maan päällä!!!
Mutta kerroin vaan asiaan oman kantani. Et turha on reuhata että tiesitte vesi vuodosta jo etukäteen ja lähditte silti ajaan turhaan...
Plussaa on kuitenkin se et tänne saa avautua ja et toi ei luojan kiitos ollu viimenen turbo Calibra maan päällä!!!
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi
- Falcon_X_62
- 'Admiral'

Asiaa... Onhan täällä ihmisiäkin... Eihän se eka auto välttämättä miellytä eli joutuu reissaamaan ja se on vaan nieltävä! Ja siihen olin varautunu ku aloin turboa etsimään. Mut tässä hommassa tuntuu olevan vaan niin päin et myyjä on tosi kyrpiintyny... Mistä sekin sitten kertoo...??? Jääköön se kaikkien itsensä pääteltäväksi...T.J kirjoitti:No enpä mä ala mitään saivartelemaan,kyllähän tuo harmittavaa on käydä heittääs turha reissu ja ajella turhaan,mut näissä autokaupoissa sekin riski on otettava,etenki kun puhutaan vähän harvinaisemmasta autosta,joita ei joka nurkalla tuu vastaan.
Ei luulis noin koville ottavan ku me tultiin kuitenki pihaan asti kattomaan, eli ei tullu myyjälle turhia kuluja, muuta kun paskan jauhamisesta leuat kipeeks...
"Tuu ulos sieltä ni tiiät miltä tuntuhu kirves kyrvän juuressa!!!"
Pakko lainata Häjyistä ku kerran landelta ollahan!!!
He (Japsi autoilijat) ovat ja pysyvät luonteenomaisina loisina, kuokkavieraina, jotka vahingollisten bakteerien tavoin leviävät yhä laajemmalle...
-A.H.-
-A.H.-
- Tissi Paroni
- 'Senator'

- Viesti:
Niin minustakin ja mun puolesta tälle paskan jauhannalle vois lyödä pisteen ja antaa olla. Molemmat osapuolet on nyt mielipiteensä toisten laitteista kertonu ja sillä hyväJukki kirjoitti:Tää kyseinen autokauppa alkaa saada aivan uudenlaiset mittasuhteet![]()
.
www.maxboom.fi
www.maxboom.fi