MP3 polttaminen
MP3 polttaminen
Eli ongelmana on Blaupunktin Acapulco MP52 soitin.Miten sen saa tunnistamaan kansioittain poltetut mp3 levyt?
Neroa,nero expressiä ja Burn4freetä kokeiltu.Kaiken maailman kikkailuja yritetty,erilaisia levyjä, maxell,tdk, cd-r,cd-rw....
Onkos tietoa mikä avuksi?
tack
Neroa,nero expressiä ja Burn4freetä kokeiltu.Kaiken maailman kikkailuja yritetty,erilaisia levyjä, maxell,tdk, cd-r,cd-rw....
Onkos tietoa mikä avuksi?
tack
A4 Tdi
Itselläni on Blaupunkt Daytona MP53 (sama soitin, mutta ns. autoliikemalli ensiasennuksiin) ja se ainakin tunnistaa ihan normaaleina datalevyinä poltetut MP3-levyt vaikka kappaleet ovatkin kansioissaan. Eikö soittimesi siis tunnista levyä ollenkaan elleivät kappaleet ole suoraan levyn juuressa vaan ovat omissa hakemistoissaan levyttäin?
ata kirjoitti:Ei, tuo tarkoittaa mp3-tiedoston bitratea eli sitä nopeutta millä se on koodattu ja on ihan eri kuin polttonopeus jolla levy on poltettu.kontio kirjoitti:Soittimen ohjeissa lukee max 256kt/s, eli onko se nyt n.1,5x.
"Käytä MP3-tiedostoja poltettaessa enintään 256Kb/s bittinopeutta" sanoo manuaali.
????
www.blaupunkt.fi/download/Acapulco-MP52_FIN.pdf
A4 Tdi
Tarkoittaa juuri sitä,mitä ata tuossa ylempänä kirjoitti.kontio kirjoitti:ata kirjoitti:Ei, tuo tarkoittaa mp3-tiedoston bitratea eli sitä nopeutta millä se on koodattu ja on ihan eri kuin polttonopeus jolla levy on poltettu.kontio kirjoitti:Soittimen ohjeissa lukee max 256kt/s, eli onko se nyt n.1,5x.
"Käytä MP3-tiedostoja poltettaessa enintään 256Kb/s bittinopeutta" sanoo manuaali.
????
www.blaupunkt.fi/download/Acapulco-MP52_FIN.pdf
Manuaalia käännettäessä on tullut virhe,sillä brittimanuskassa samassa kohtaa puhutaan MP3 tiedoston koodaamisesta,eikä polttamisesta.
http://fe0wap79.bosch.de/intershoproot/ ... _BA_GB.pdf
"Älä käytä nimissä skandinaavisia merkkejä.
Käytä kappaleiden ja hakemiston nimeämisessä enintään 32 merkkiä."
Täyttyykö ylläolevat ehdot?
Tarkista kappaleista "tiedosto -ominaisuudet" ettei siirtonopeus (bitrate) ylitä 256 kbps.
Mulla ainakin osa on 320 kbps ja VBR koodatuista ei saa irti kuin keskimääräisen arvon.
Käytä kappaleiden ja hakemiston nimeämisessä enintään 32 merkkiä."
Täyttyykö ylläolevat ehdot?
Tarkista kappaleista "tiedosto -ominaisuudet" ettei siirtonopeus (bitrate) ylitä 256 kbps.
Mulla ainakin osa on 320 kbps ja VBR koodatuista ei saa irti kuin keskimääräisen arvon.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- Asco-vainaa
- 'Senator'

Ootko muuten polttanut biisit rw levylle? Itsellä oli blaupunktin soittimessa ongelmia, kun poltin rw:lle teki just tota, että luki koko ajan vaan "reading". Itse olen polttanut levyt aina niin, että suoraan siihen levylle laittanut vaan kansiot, siis ettei ole mitään kansion sisällä olevia kansioita. Niin ja muuten sitten huomasin, että perjaatteessa täytyy laittaa niin, että heti levyllä ilman mitään kansioita on biisejä. Soitin pitää itse levyä jo yhtenä kansiona, jos ymmärsit
siis jos laitat kaikki vaan kansioina niin soitin näyttää ensimmäisen kansion numerona 2. En sitten tiedä onko kaikki blaukkarit samanlaisia.
Astra F 2.0 16v GSi