Suosittelen Järvenpään Auto Toivosta/ Mäkelän Autotaloa!!!

Keskustelua Opeleista
PeSa
'Kadett'
'Kadett'

Järvenpään opel liikkeen toimintaan lisättävää!!

Viesti Kirjoittaja PeSa »

Itse oastin uuden opel astran sieltä. Ei siinä mitään kunnon kaupat sain aikaseks, mutta tuli sit 30tkm huolto eteen ja oli sit takuun alaisia vikoja ties kuinka paljon. mainitsin työn vastaan ottajalle niistä ja se pisti ylös kaiken. Kun menin hakemaan auton, niin mitään ei oltu tehty. Epäilyttää vähän ollaanko sitä itse huoltoakan tehty. leima vaan lyöty huolto kirjaan ja rahat pois. Kävin sanomas asiasta uudelleen ja auto taas seisoi toivosella, eikä mitään!! Varasin ajan hyvinkään opelilta ja johan homma rupes toimiin! Siellä vähän kaveri ihmetteli toivosen toimintaa jatotesi, että takuu työthän ne parhaimpia on. ja sijaisautosta ei tarvinut maksaa mitään. En suosittele sitä liikettä!!
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Järvenpään opel liikkeen toimintaan lisättävää!!

Viesti Kirjoittaja samulis »

PeSa kirjoitti:Itse oastin uuden opel astran sieltä. Ei siinä mitään kunnon kaupat sain aikaseks, mutta tuli sit 30tkm huolto eteen ja oli sit takuun alaisia vikoja ties kuinka paljon. mainitsin työn vastaan ottajalle niistä ja se pisti ylös kaiken. Kun menin hakemaan auton, niin mitään ei oltu tehty. Epäilyttää vähän ollaanko sitä itse huoltoakan tehty. leima vaan lyöty huolto kirjaan ja rahat pois. Kävin sanomas asiasta uudelleen ja auto taas seisoi toivosella, eikä mitään!! Varasin ajan hyvinkään opelilta ja johan homma rupes toimiin! Siellä vähän kaveri ihmetteli toivosen toimintaa jatotesi, että takuu työthän ne parhaimpia on. ja sijaisautosta ei tarvinut maksaa mitään. En suosittele sitä liikettä!!
Tuo Hyvinkään huolto on hyvä! Joka kerta on palvelu ollut erinomaista ja hintatasokin sen verran alle vantaa-Jäke akselin alapuolella että viitsii Hyrylästä ajaa sinne ja ottaa sijaisauton, vaikka joutuis itse maksamaan sen. Aina tullut varsinkin siltä hieman vanhemalta huoltoneuvojalta asiallisia kommentteja oman vioista ja vastaavien mallien ongelmakohdista. Vituttaa aivan ne paikat missä hymyillään leveätä tekohymyä (tai sitä että taas kustaan silmään sua hymyä) ja väitetään ettei ollut mitään ihmeellistä. Ei kai ne tosiaan löydä mitään jos eivät viitsi vaivautua edes katsomaan. :evil:

Omalla rahalla en suostu muuhun kuin Hyvinkään merkkihuoltoon tällä hetkellä viemään, ellei heille nouse k**i päähän ja nouse hinnat kohtuuttomiin sijaisauton kanssa.
Astra_X_2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra_X_2 »

Täältä myös ääni Hyvinkään Opelille. Huollossa tuntuisi olevan homma hanskassa ja palvelukin kohdallaan.
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vähä lievitystä...

Viesti Kirjoittaja samulis »

jihis kirjoitti:Täytyy vähä vetää moitteita takasin. Sijaisauto ei lopulta maksanut mitään, unohtu kuulemma laskusta. No hyvä niin. Aina kannattaa näköjään valittaa :)
Länsiautossa oli joskus vähä sama meininki, aikansa valitin ni sain monitoiminäytön valon takuuseen, olisivat halunneet kovasti veloittaa :)
Juju on siinä, että nää PK-seudun liikkeet laskuttaa henkilöasiakkailta n 70-75e/h ja maahantuoja taas sanelee mitä he maksaa eli noin 45-55e/h. Arvaa vaan kumman näistä liikeet mieluummin haluavat maksajaksi. Toinen asia on se, että kuluttajilta voi pokkana pyytää 20min hommasta 2h taksan kun maahantuojalla saattaa tuohonkin olla sanomista.
Astra97
'Senator'
'Senator'

Re: Suosittelen Järvenpään Auto Toivosta/ Mäkelän Autotaloa!!!

Viesti Kirjoittaja Astra97 »

Itse asioin myös tässä (Mäkelän Auto Oy) auton vaihdon ja huollon merkeissä, enkä asioi toiste. Helpommalla pääsee jos ajaa johonkin toiseen liikkeeseen.
Täällä myös jokunen kokemus kyseisestä putiikista:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/9935167/ ... -jarvenpaa
Opel E-Corsa Cosmo Premium B10XFT 12/2015
ex-Opel H-Astra Wagon Enjoy Z18XER 2008
ex-Opel F-Astra Comfort Caravan X18XE 1997
Vastaa Viestiin