Astra GTC 1.6 enjoy
Astra GTC 1.6 enjoy
Tuli tilattua tuollainen peli. Ei oo aikaisemmin juurikaan Opelista kokemusta, mutta ulkonäkö houkutteli tilaamaan. Varusteiksi otin aut.ilmastoinnin, vak.nop.säädin, sport penkit eteen, ajotietokone, musta metalliväri. Aluvanteet pitää hommata. Olisikohan 17" vai 18" vanteet passelit?
Onneksi olkoon auton valinnasta! 
Nää vanteet olis enemmän kuin hyvännäköiset GTC:hen:
www.nettivaraosa.com/414421
Voi Sweeet! Mä voisinkin myydä omat vajaan kesän ajetut 17 tuuman Opelin orkkisvanteet Contin SportContact 2:lla ja ostaa nuo 18 tuuman vanteet niitten tilalle. On muuten unelmavanteet nuo!!jamboy kirjoitti:Onneksi olkoon auton valinnasta!
Astra saapui
Joo eli n. 5 viikon odottelun jälkeen auto saapui liikkeeseen. Auto tuli kolmisen viikkoa odotettua aiemmin. Olen kyllä todella tyytyväinen autoon n. 200km ajon jälkeen. 17" vanteet pitäisi kesäksi hommata. Mikä jako 1.6 Astroissa mahtaa olla?
-
peitsamo85
- 'Senator'

Re: Astra saapui
4*100..miju kirjoitti:Joo eli n. 5 viikon odottelun jälkeen auto saapui liikkeeseen. Auto tuli kolmisen viikkoa odotettua aiemmin. Olen kyllä todella tyytyväinen autoon n. 200km ajon jälkeen. 17" vanteet pitäisi kesäksi hommata. Mikä jako 1.6 Astroissa mahtaa olla?
Ex Vectra Wagon Cdti. Ex Astra Wagon 1.6T. Ex Astra Gtc Opc. Ex Astra Gtc Turbo.
Re: vanteet gtc:hen
Onko GTC:ssä ja Wagoneissa sitten pulttien jakosuhteissa eroja vai onko Opel sitten muuttanut -06 malleissa viisipulttisen jaon nelipulttiseksi?miju kirjoitti:mutta eikö 1.6 koneella olevassa gtc:ssä ole neljäpulttinen jako?
Ainakin esittelyautossa joulukuussa 2004 oli kyllä viisipulttinen jako ja mallina 1.6 enjoy wagon.
Opel Astra Wagon -05 1.8 A Cosmo