Thevpp kirjoitti:sitten kun olen 3-vuoro töissä jossain tehtaassa ja asun kaupungin kerrostalossa vuokralla ruman akan ja kahden kakaran + koiran kanssa niin voin ostaa toyota, pelihän on jo menetetty niin voidaan valua siihen perus harmaaseen massaan mitä suurin osa suomalaisista on. herneitä
Hahaha oon vuorotöissä ja asun vuokralla kerrostalossa pk-seudulla. Muija ei ole kyllä ruma ja kakaroitakaan ei ole mutta, kylläkin 2 kissaa
Itsekkin olen vannonut, että tällästä tuulipukukansan suosimaa tuotetta en ikinä osta
mulla on ollu 13 toyotaa joista 12 corollaa eikä niissä oo yhteensä ollu yhtä paljon vikaa ku kaikissa mun kuudessa opelissa. on ollu E kadett, monza, F astra ja 3 vectraa...ni että mikä näissä opeleissa sitte viehättää (itseänikin)
Zafira kirjoitti:
Japanilaiset kuitenkin keikkuu koko ajan luotettavuus yms. listojen kärjessä
Vilkaiseppa huviksesi, minkälaisia erot ovat. Suurinpiirtein luokkaa 1,7 Corollaa ja 2,8 Astraa 1000 autoa kohti on joskus levinnyt saksassa moottoritielle. Tuosta voikin jokainen sitten laskea, että onko vitunkaan väliä. Minulle ei ole. Jos auto menee rikki, niin kyllä se sitten korjataan, oli se Opel, Ford, Nissan tai Toyota. Menee ne tojotatkin joskus rikki. Sen sijaan, jos auton ominaisuudet eivät itseä miellytä, niin niitäpä et niin korjailekaan. Eurooppalaiset autot ovat edelleenkin askeleen edellä japanilaisia ajettavuudessa, ja ainakin minusta ovat tyylikkäämmän näköisiä. Enemmän se ratkaisee kuin se, että jos ostaisin tojotan, niin minulla on 0,0001% luotettavampi auto kuin joku muu.
Niitä tilastojakin pitää osata lukea, ei koko totuus aukene mistään jos vain sokeasti tuijottaa vertailun tulosta sen sijaan että katsoisi mistä se koostuu...
Todellakin niitä tilastoja pitäisi osata lukea. Nimittäin tuon ilmoittamasi tilastotiedon perusteella Corolla on noin 40% luotettavampi kuin Astra, eli ei nyt ihan 0,0001%
Amppa kirjoitti:Otsikon perusteella mä luulin et on kai se vähintään kuollu
Vielä pahempaa vaihtoi riisipussiin!
Tää on siis niin TOTTA!!!!!!!!1
selittäkääs nyt tyhmälle miksi se on maailmanloppu jos joku ostaa japanilaisen auton?
Japanilaiset kuitenkin keikkuu koko ajan luotettavuus yms. listojen kärjessä
(paitsi toi sedän Avensis )
Jos haluaa luotettavan käyttöauton , niin se on .., mutta jos haluaa harrasteauton, niin se on Opel!
Ps. Itse harrastan Opelia... lähinnä 60&70 luvulta.
tää on semmonen aihe josta vois väitellä lopun elämää. makunsa kullakin. toki noi 8v ohc koneet on luotettavia mutta omalla kohdalla 16v ecotec aiheuttanut "hieman" kyseenalaiseksi luotettavuuden.