Opel Vectra c -04 vikalista 33500km
Opel Vectra c -04 vikalista 33500km
Opelini täyttää ensikuussa 2vuotta ja takuu umpeutuu. Hakemalla haettiin jos vaikka jotain takuuseen menevää vikaa löytyisi. Mitään ei kuitenkaan löytynyt. Vikalista kohta kahden vuoden ajalta 1kpl rekisterikilven valopolttimo. Puheille opelin laadusta (huonosta) tässä olisi päinvastainen esimerkki.

-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'

Minun korviin on kantautunut ainoastaan hyviä asioita noista uusista Vectroista, lukuunottamatta yhden kerholaisen Vectran automaattilaatikon hajoamista. Mukavaa kuulla, että muillakin on positiivisia kokemuksia noista uudemmista malleista, toivottavasti positiivinen kehitys säilyy.
Itselläni on tosin kokemusta ainoastaan edeltäneistä 1998-2001 B-malleista 2.0/2.6 litraisilla moottoreilla ja niissä oli ongelmia joka lähtöön.
Lyhyitä koeajoja olen tehnyt kyllä melkeimpä kaikilla uuden korimallin Vectrojen moottorivaihtoehdoilla ja ei paljoa moittimista löydy.
Itselläni on tosin kokemusta ainoastaan edeltäneistä 1998-2001 B-malleista 2.0/2.6 litraisilla moottoreilla ja niissä oli ongelmia joka lähtöön.
Lyhyitä koeajoja olen tehnyt kyllä melkeimpä kaikilla uuden korimallin Vectrojen moottorivaihtoehdoilla ja ei paljoa moittimista löydy.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Jeps...itselläkin C veccu täyttää kesällä 2 vuotta ja mittarissa on nyt n.38 000km. Etulamppuun on vaihdettu polttima tänä aikana. Mitään muita suurempia ongelmia ei ole ilmennyt tähän mennessä...
Edelleinen pirssi oli 00 vuosimallia oleva A4 ja se oli suunnilleen joka kuukausi korjatteillä...yksi hyvä syy merkin vaihtoon!!!
Edelleinen pirssi oli 00 vuosimallia oleva A4 ja se oli suunnilleen joka kuukausi korjatteillä...yksi hyvä syy merkin vaihtoon!!!
-
astra coupe 2.2
- 'Admiral'