B-Corsan helmat?
käy kattoo steinmenzin sivuilta niissä on sama muoto siinä kuvassa paitsi että ne on kolmi oviseen ja mulla viis mutta! pituushan on B korin corsissa aina sama eli ne istuu ihan hienosti helmat eroaa vain toisistaan siten että kolmi ovisen helmat nousee taakse mutta sillähän ei oo mitään väliä muista että ne on aivan uudet en oo edes maalannu niitä ja siinä tulee steinmenzin tarroja mukana ja kiinnikkeet jotka tietty luovutan kaupan yhteydessä eli hinta on vanhaa rahaa vaikka 1650mk (huom ne on tuliterät !!!!)
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Heh, on siinä taas tuning-lisää muovinpalasten hinnoissa.
Vertailun vuoksi a-mallin alkuperäiset helmat maksavat 60 euroa / puoli, eli yhteensä 120 euroa. Alkuperäisiähän aina pidetään kalliina, mutta jotenkin kun osa on "tuning"-osa niin voi vakavalla naamalla lyödä hintaan nollan perään ja ihmiset hurmiossa ostavat...
Vertailun vuoksi a-mallin alkuperäiset helmat maksavat 60 euroa / puoli, eli yhteensä 120 euroa. Alkuperäisiähän aina pidetään kalliina, mutta jotenkin kun osa on "tuning"-osa niin voi vakavalla naamalla lyödä hintaan nollan perään ja ihmiset hurmiossa ostavat...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
se voi,voi... katos kun se merkki maksaa!!! ja jos mä oon ite maksanu noista helmoista noin paljon ja on uuden veroiset niin tietenkin mä haluun saman hinnan takaisin !!! se elämä nyt vaan on tällaista koita kestää!! kysymys:miten täällä voi helvetti myydä jotain jos aina joku lippispää tulee itkee jos joku yrittää myydä kamojaan pois!!!
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Noh, pysys nyt housuissasi. En minä sinua siitä hinnasta solvaa, toki ymmärrän että haluat omasi pois. Se mitä ihmettelen on se että ne läystäkkeet ylipäätään ovat niin kalliita.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B