A-Vekkuli
Jep jep.Calipra kirjoitti:Rekkari kertoo kaiken NAM
Kyllä liikku vissiinkin pakettina, mut aikas p***at säädöt noissa on...ipa kirjoitti:onko noissa enkelinsilmissä muuten erillinen korkeudensäätö lähi- ja kaukovaloille vai liikkuuko ne pakettina?
tuo musta maski ei muuten ole ollenkaan tyhmän näköinen.
Mustan maskin idea lähti siitä kun kaveri pesi normaalin maskinsa painepesurilla ja maalit sitten lähti kävelemään.
No joo, sitten taas päivitystä. Maski on nyt kuitenkin harmaa.
Uusia kuvia tässä:

Seuraavaksi pitäis sitten käydä noiden ruosteiden kimppuun..
Mutta tästä taas eteenpäin!
Hyvää Ystävänpäivää kaikille!
--------
Ari
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
Ilme muuttuu tosiaan melko radikaalisti tuplavaloilla.. Ja ehdottomasti parempaan suuntaan!
Itse en fk:n angel eyessejä hommannut sen takia, että minun mielestä ehkä hippasen verran oudon näköinen kun valonheittimet aivan kiinni toisissaan keskellä umpiota ja reunoille jää tyhjää tilaa, toisin kuin E36:n lampuissa, jotka on ilmeisesti olleet mallina fk:n insenjööreillä.. Mutta tämäpä on ihan minun mielipiteeni vaan ja säästyypä noilla valoilla lukkopellin rälläköinniltä ja syylärin taivuttelulta
Sitäpaitsi onpahan heti toimivat parkkirinkulat valmiina, kun taas minun pitäis vielä vääntää jostain akryylitangosta rinkulat ja keksiä toimiva valaisuratkaisu niihin.. 
BTW, pystyykö vilkkujen lasien päätyjä maalaamaan tai teippaamaan mustaksi? Näyttää vähän hölmöltä kun on vaaleat "kehykset" ympärillä
Itse en fk:n angel eyessejä hommannut sen takia, että minun mielestä ehkä hippasen verran oudon näköinen kun valonheittimet aivan kiinni toisissaan keskellä umpiota ja reunoille jää tyhjää tilaa, toisin kuin E36:n lampuissa, jotka on ilmeisesti olleet mallina fk:n insenjööreillä.. Mutta tämäpä on ihan minun mielipiteeni vaan ja säästyypä noilla valoilla lukkopellin rälläköinniltä ja syylärin taivuttelulta
BTW, pystyykö vilkkujen lasien päätyjä maalaamaan tai teippaamaan mustaksi? Näyttää vähän hölmöltä kun on vaaleat "kehykset" ympärillä
Vectra 2000
Veccu fan kirjoitti:Minun mielestä toi musta maski sopii tohon paremmin kuin toi korinvärinen.. Mut ei se pahan näkönen oo tuokaan.. Hieno on! Vielä ku ne pesimien reijät umpeen nii on siistimpi keula.
Tarkoitus olis paikata ne kunhan nyt ehtii/jaksaa
patrick kirjoitti:Ilme muuttuu tosiaan melko radikaalisti tuplavaloilla.. Ja ehdottomasti parempaan suuntaan!
Itse en fk:n angel eyessejä hommannut sen takia, että minun mielestä ehkä hippasen verran oudon näköinen kun valonheittimet aivan kiinni toisissaan keskellä umpiota ja reunoille jää tyhjää tilaa, toisin kuin E36:n lampuissa, jotka on ilmeisesti olleet mallina fk:n insenjööreillä.. Mutta tämäpä on ihan minun mielipiteeni vaan ja säästyypä noilla valoilla lukkopellin rälläköinniltä ja syylärin taivuttelultaSitäpaitsi onpahan heti toimivat parkkirinkulat valmiina, kun taas minun pitäis vielä vääntää jostain akryylitangosta rinkulat ja keksiä toimiva valaisuratkaisu niihin..
Juu kyllähän nuo ovat aikas "oudot" mutta mun mielestä ihan siistit.
Teippaamisesta en tiedä, mutta pitää alkaa tutkimaan
Sitten asiaan, Otinkin jo nuo valot poies!
Pitkien valokeila osoitti vain noin 3m päähän keulasta suoraan alaspäin ja lyhyilläkin näki paremmin. Nyt tarvittaisiinkin apua asiaan.
Valokeila pitkillä oli vain pyöreä ympyrä.
MISSÄ ON VIKA?
Polttimot ovat Hilipsin Long Lifet.
AUTTAKAA!
No joo, huomenna alkaa asian tutkiminen!
Onko korkeussäätö varmasti oikein? Ja mites sivusäätö? Päältä ruuvista säätyy sivusäätö ja siitä isosta nupista korkeus. Sulla on varmaa se säätö liian alas.
Otapa kuva seinää vasten muutaman metrin päästä pitkilä ja lyhyillä.
Mulla ne näyttää kivasti.. täytyisi vaan ottaa kuvia valot päällä.
Nismo, millo lie taas ajos
Lyhyet on OK, pitkät päin *piippiä*-jupe- kirjoitti:Onko korkeussäätö varmasti oikein? Ja mites sivusäätö? Päältä ruuvista säätyy sivusäätö ja siitä isosta nupista korkeus. Sulla on varmaa se säätö liian alas.
Nykäsin jo valot h*lvettiin...
Onko sulla ne pitkien valokeilat pyöreät?
Noniin täytyy tunnustaa tyhmyyteni! 
Voisiko joku kertoa mitä tässä kuvassa tarkoitetaan?
Missä tämä säädin sijaitsee? Mitä tällä säädetään?
Ymmärrän tottakai mitä siinä lukee suomeksi, mutta käyttötarkoitus on epäselvä

Voisiko joku kertoa mitä tässä kuvassa tarkoitetaan?
Missä tämä säädin sijaitsee? Mitä tällä säädetään?
Ymmärrän tottakai mitä siinä lukee suomeksi, mutta käyttötarkoitus on epäselvä

Juu oikeassa olet, hokasin sen itsekkinJ.a.n.i kirjoitti:Itse ainakin käsitin näin, että tuolla muutetaan valokuviota sen mukaan onko vasemman vai oikeanpuoleinen liikenne. RHD right hand drive ja LHD left hand drive.
Korjatkoon joku jos olen väärässä.
Oli pakko käydä oikein testaamassa...
Toi säätö liittyy juuri tuohon vasemman puoleiseen liikenteesee, ja oletuksena säätö on meidän liikenteeseen. Onhan se kaukovalokuvio mullakin aika korkea ja vähän pallon muotoinen, mutta hyvin näkyy eteenpäin, se kuvio alkaa kapeempana ja levenee pitemmälle. Mulla on valot releytetty eikä pitäs jännitehäviötä olla paljon mitään.
Nismo, millo lie taas ajos
Juupa juu, mullakin se kuvio on tosiaan sellainen pallon muotoinen... ja näyttää ihan keulan eteen. Nyt alkaa sitte ongelman etsiminen...-jupe- kirjoitti:Toi säätö liittyy juuri tuohon vasemman puoleiseen liikenteesee, ja oletuksena säätö on meidän liikenteeseen. Onhan se kaukovalokuvio mullakin aika korkea ja vähän pallon muotoinen, mutta hyvin näkyy eteenpäin, se kuvio alkaa kapeempana ja levenee pitemmälle. Mulla on valot releytetty eikä pitäs jännitehäviötä olla paljon mitään.
Onko umpioissa vikaa?
Onko polttimot huonot?
Oliko umpiot jotenkin "väärässä" asennossa?
Oliko säädöt niin päin kettua?
Ja eteenpäin->