AtB kirjoitti:Vaihdoinpahan vähän tuota ketjun otsikkoa kun nää on virallisesti kanta-hämeen miitit
ja mä hain tyhmänä hämeenlinnan miittiä
viikkoo myöhempi ois parempi. syistä että:
-oma auto todennäköisesti kunnossa
-pukkilan talvirieha on 18-19.2
Mä arvasin et ainakin joku ettii hämeenlinnan miittiä No, ehkä porukka tajuaa kuitenkin, ei me opelistit sentäs niin tyhmii olla
Voipi olla että tuo 19.2. on vähän liian nopeasti kun pitäisi saada tosiaan hintatietoa ja sitten kaikki ihmiset heräämään että saisi niitä ilmoittautumisia
moi taidan lähteä pukkilaan 18.02 kun ei radasta ole kuulunut mitään et onko 19päivä vai joskus myöhemmin jolloin en pääse sinne.onkohan muita pukkilaan lähtijöitä täält päin.
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'
Pahoittelut, eipä onnistu tosiaan tälle viikolle toi rata.. :/ On vähän ongelmia ollut tuon viestin kulun kanssa... Koitetaan katsoa jos saadaan tälle talvelle vielä!
s.eskman kirjoitti:Riihimäen suunnalta olisi tulossa ainakin kaksi immeistä.
kas moi moneltakos meinaatte lähteä liikenteeseen. itse tos joskus noin 8.30 et kerkii sinne sutiin tallille.luultavasti ajelen täält riihimäelle ja siit oittiin ja sielt oikoen mäntsälään.vai mitä kautta te ootte ajatellu mennä?
Taitaapa jäädä pukkila väliin, yksin ei viitsi sinne lähteä kun on tuo rahatilanne muutenkin sen verran tiukka. Mutta kaikki kynnelle kykenevät mukaan, siellä on varmasti tosi kivaa
Opel Astra Sports Tourer 1.4T Sport -2012
Kadett C City L 1.2N -1976
Saab 9-3 2.0t -2001 RE85 Stage 5
Ex. Vectra Wagon 2.2 Direct Elegance Irmscher -2004
keltasilla roiskeläpillä varustettuu Mantaa ei nähdä Pukkilassa
Opel Manta B GSi 77'/86'
Opel Corsa A 14NZ 90'
Opel Omega A 20NE 90'
Opel Omega B X30XE 99'
-----------------------------------------
<Joskus> Opel Meriva X16XEP 08'