Zäk, Zäk, Zäk
-
aastabeehen
- 'Agila'
Zäk, Zäk, Zäk
Olin viikon työmatkalla ja työautona mersu. Saavuin taloni pihaan yöllä
ja ajattelin kierosti että kukahan on torpannut opelin paskan pihalleni, ja sitten tyyny tippui lattialle ja heräsin..
Opelini on ollut aina vikaviidakko, vähän sellainen kuin voisi ladan kuvitella olevan.
Tätä vikaa en ole vielä näillä sivuilla maininnut.
Opel zäkättää ja on zäkättänyt jo muutaman vuoden..
zäk, zäk,zäk,zäk..
Niin sieltä jakohihnan luota se jostain kuuluu ja taas jälleen kerran on kuultu useita asiantuntijoita.
Ehkä viisain vastaus oli että vika tulee tietoon kun jotain hajoaa.
En todennäköisesti voi myydä autoani koskaan sillä se vaikuttaa ikuisuusprojektilta joka ei valmistu koskaan..
Ainoa opel josta olen aikuisten oikeasti tykännyt oli kaverini viritetty A mallin ascona, joka sekin päätyi rälläkän ruuaksi..
ja ajattelin kierosti että kukahan on torpannut opelin paskan pihalleni, ja sitten tyyny tippui lattialle ja heräsin..
Opelini on ollut aina vikaviidakko, vähän sellainen kuin voisi ladan kuvitella olevan.
Tätä vikaa en ole vielä näillä sivuilla maininnut.
Opel zäkättää ja on zäkättänyt jo muutaman vuoden..
zäk, zäk,zäk,zäk..
Niin sieltä jakohihnan luota se jostain kuuluu ja taas jälleen kerran on kuultu useita asiantuntijoita.
Ehkä viisain vastaus oli että vika tulee tietoon kun jotain hajoaa.
En todennäköisesti voi myydä autoani koskaan sillä se vaikuttaa ikuisuusprojektilta joka ei valmistu koskaan..
Ainoa opel josta olen aikuisten oikeasti tykännyt oli kaverini viritetty A mallin ascona, joka sekin päätyi rälläkän ruuaksi..
opel astra comfort 1.8 16 venticular.
tärkeintähän on että auto vie perille..
tärkeintähän on että auto vie perille..
Oikeinko stetoskoopilla kuuntelet sivuääniä ja tulet sitten tänne avautumaan? Jos pikkuviat häiritsee kovasti niin vaihda autoa, ennen ku olet kaatanu kaikki rahas siihen. Aina ne kaupaks menee, jos hinta on sopiva. Jos vedät ikuisuusprojektin loppuun, tuloksena on niin hyvä auto, ettet siitä malta enää luopua.
*Muista varoa hattupäistä kuskia!*
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Aiheeseen sopien voipi hakea helpotusta baarista, jossa nimi rimmaa otsikon mukaan -> www.ziczac.net
Inkku A tiisseli
En nyt tiedä kannattaako tuosta suuttua jos joku ei ole autoonsa tyytyväinen. Kai se vituttaisi se mersukin jos se ei toimisi ja sitten avauduttaisiin niiden foorumilla. Mutta pakosarjan vuotoa minäkin veikkaisin
Minä olen kyllä ollut Opeleihin tyytyväinen ja luultavasti ajan sellaisella jatkossakin. Ei minua häiritse se, että jos joku on tosiaan näillä ajanut ja sen perusteella kritisoi. Enemmän haittaa ne jotka on joltakin tutun tutulta kuulleet että opeli on paska auto. Tai eivät löydä vikaa ja sitten vittuuntuvat..
Minä olen kyllä ollut Opeleihin tyytyväinen ja luultavasti ajan sellaisella jatkossakin. Ei minua häiritse se, että jos joku on tosiaan näillä ajanut ja sen perusteella kritisoi. Enemmän haittaa ne jotka on joltakin tutun tutulta kuulleet että opeli on paska auto. Tai eivät löydä vikaa ja sitten vittuuntuvat..