Missä menee nämä autot.........
-
Jani Mukkala
- OCF Member

....missähän menee nykyään nämä autot eli tuo firges turbo astra? tumman punainen manta missä targa katto ja 2.6 6-kone(oli joskus esittelyssä spinnerissä)? ja sellainen c-coupe kadett missä oli 2.2 turbo tekniikka ja yläosa oli keltainen ja alaosa musta(ollut mynnissä mm. pörssissä joskus 3-4v. sitten)?
Ja vielä yksi eli grafiitin harmaa manta missä turbo tekniikka ja mm. 13" alut,kaikki lasit ympäriinsä tummennettu ja siinä oli 400:n korisarja ja oli myynnissä vehkalahdella( ollut myynnissä pörssissä viime syksyllä)?
Ja vielä yksi lisää eli harmaa b-ascona missä oli 3.0 24v tekniikka ja mm. bbs:n vanteet?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jani Mukkala on 2003-01-27 19:50 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jani Mukkala on 2003-01-28 19:46 ]</font>
Ja vielä yksi eli grafiitin harmaa manta missä turbo tekniikka ja mm. 13" alut,kaikki lasit ympäriinsä tummennettu ja siinä oli 400:n korisarja ja oli myynnissä vehkalahdella( ollut myynnissä pörssissä viime syksyllä)?
Ja vielä yksi lisää eli harmaa b-ascona missä oli 3.0 24v tekniikka ja mm. bbs:n vanteet?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jani Mukkala on 2003-01-27 19:50 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jani Mukkala on 2003-01-28 19:46 ]</font>
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
-
Jani Mukkala
- OCF Member

Tuolta löyty joku tuon värinen c kadetti http://www.opel-tuning.org/kuvat/kadett_c/hmat.htm
- opelmeister
- 'Senator'

Jos sää oot nähny täällä mantan missä on targakatto niin minä olen jeesus.On 2003-01-28 07:19, Opelmeister wrote:
Olen nähnyt tuon Mantan useasti Jämsässä/Jämsänoskella.
2.6 ja viininpunanen pitää paikkaansa mutta toi katto ei kyllä.
Ja tuosta 2.2 coupesta, ite kävin kattomassa virroilla joskus 3-4 vuotta sitten ku kepössä oli myytävänä kuvausta vastaava coupe (ei ole tuo linkissä näkyvä).
Siinä oli ihan vähän isommat kaaret ku normaalissa, kuppipenkit, turvakaaret, 2.2i kone saapin ruiskulla ja mikä lie turbo. Omistajan tehoarvio oli 350hv.
Vaihekaavio oli väärinpäin, palalukkoperä jonka efekti oli voimakas, sammuttimet jalkatilassa ja kojelaudalla kytkimiä miljoona.
Koeajossa auto ritisi ja paukku siihen asti kun turbo heräsi mukaan ja kieltämättä kolmosvaihde sisässä kun se sutiminen alko, se loppui vasta kierrosten loppuessa =)
Tiessä oli 2 semmosta n.215 leveän renkaat tekemää raitaa n.100m matkalla heheh
- opelmeister
- 'Senator'

Juu olikin se sama joka on tuolla Sutiin sivuilla, siis se jonka näinkin Jämissä. Olen tuon targan nähnyt kyllä livenä JKL:ssä ja TRE:lla.
Tossa toi (kovakatto) mikä oli Jämissä =>
http://www.sutii.com/gallery/manta/manta03.jpg
Tossa toi (kovakatto) mikä oli Jämissä =>
http://www.sutii.com/gallery/manta/manta03.jpg
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
-
Jani Mukkala
- OCF Member

Tietääkös kukaan kullan värisestä neliovisesta Turbo B Asconasta, jossa oli kaaret ja helmalevikkeet tehty pellistä.
Tekniikkana 2.0 Turbo IC. Sisällä kullan/kerman väriset kupit. Iso keltainen öljynpainevalo vaihdekepin edessä.
Oli mun veljen auto. Nyt kaduttaa niin vietävästi, että päästettiin se pois perheestä. Vieläpä ihan pilkkahintaan...
-nemo-
<font size=-1>[ This Message was edited by: nemo on 2003-01-28 21:34 ]</font>
Tekniikkana 2.0 Turbo IC. Sisällä kullan/kerman väriset kupit. Iso keltainen öljynpainevalo vaihdekepin edessä.
Oli mun veljen auto. Nyt kaduttaa niin vietävästi, että päästettiin se pois perheestä. Vieläpä ihan pilkkahintaan...
-nemo-
<font size=-1>[ This Message was edited by: nemo on 2003-01-28 21:34 ]</font>
Split on jeesus! Se on totta se targa kattonen manta 2.6 koneella!! siitä oli myynti ilmoituksia joskus pari vuotta sitten...
-Topi-
-20NE with boost
jbl-mies@hotmail.com
jotta se nyt raamatussakin sanotaan että mäet täyteen vanhoja ooppeleita...
ei riemulla rajaa kun corsalla,omegalla ja vectralla ajaa...
hrp-tuning
-20NE with boost
jbl-mies@hotmail.com
jotta se nyt raamatussakin sanotaan että mäet täyteen vanhoja ooppeleita...
ei riemulla rajaa kun corsalla,omegalla ja vectralla ajaa...
hrp-tuning
olen varmaan ollu lohjalla joskus koeajamassa tota kyseistä asconaa, oisko kolme vuotta sitten.On 2003-01-28 19:52, nemo wrote:
Tietääkös kukaan kullan värisestä neliovisesta Turbo Asconasta, jossa oli kaaret ja helmalevikkeet tehty pellistä.
-nemo-
Voi jesus mikä pommi!!!
[ korjasin tuon lainauksen -Tude- ]
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tude on 2003-01-28 21:33 ]</font>
Joo Lohjalle se myytiin joskus. Silloin ku se oli meillä, ei se mielestäni ollu mikään pommi (toisaalta ajat muuttuu ja jos nyt näkisin/ajaisin sillä, voishan se tuntua pommilta). Mitäköhän sille oli siellä Lohjalla tehty? Missäköhän nykyään vaikuttaa?olen varmaan ollu lohjalla joskus koeajamassa tota kyseistä asconaa, oisko kolme vuotta sitten.
Voi jesus mikä pommi!!!
-nemo-