Cobra globe 3867

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Trinity
OCF Member 2020

Cobra globe 3867

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Olisi varmaan aika hommata hälläri omaan Vectraan kun kohta tulee syksy ja pimeet vorot :wink:

Ajattelin kysyä että onko kellään tuota mallia omassa Opelissa kiinni ja miten on pelittänyt?

Olen kuullut että Cobran hällärit ovat laadukkaita, mutta aika kalliita.
salepa
'Kadett'
'Kadett'

Re: Cobra globe 3867

Viesti Kirjoittaja salepa »

Trinity kirjoitti:Olisi varmaan aika hommata hälläri omaan Vectraan kun kohta tulee syksy ja pimeet vorot :wink:

Ajattelin kysyä että onko kellään tuota mallia omassa Opelissa kiinni ja miten on pelittänyt?

Edullisia ja laadukkaita hälyttimiä myy myös http://www.halytin.com. Itse olen 2 laitetta tuolta hankkinut ja tyytyväinen olen myös ollut.
Trinity
OCF Member 2020

Re: Cobra globe 3867

salepa kirjoitti:
Trinity kirjoitti:Olisi varmaan aika hommata hälläri omaan Vectraan kun kohta tulee syksy ja pimeet vorot :wink:

Edullisia ja laadukkaita hälyttimiä myy myös http://www.halytin.com. Itse olen 2 laitetta tuolta hankkinut ja tyytyväinen olen myös ollut.

Ymmärsinköhän nyt että sulla on kokemusta tuosta cobran kyseisestä hälytin mallista vai nou?

Osaako joku muu kertoa tarkemmin?
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

No eiköhän se toimi siinä sun opelissa aivan hyvin tuo Cobra jos se vaan asennetaan oikein. Itselläni alfatech 200bb ascossa ja hyvin on pelittäny 3 vuotta.
Trinity
OCF Member 2020

Niimpä se taitaa olla. Ajattelin vaan kysyä kokemuksia tuosta mallista, koska saan meinaan ostettua sen tosi edullisesti :wink:
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Sori vähän offtopic, mutta olikos Cobran ja Alfalinen hälyt samoja? Siis muuten, mutta Cobraa ei myydä kuin asennettuna, kun taas Alfalinea saa myös itse asennettavaksi? Joskus jostain muistan näin kuulleeni?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Juken kirjoitti:Sori vähän offtopic, mutta olikos Cobran ja Alfalinen hälyt samoja? Siis muuten, mutta Cobraa ei myydä kuin asennettuna, kun taas Alfalinea saa myös itse asennettavaksi? Joskus jostain muistan näin kuulleeni?
Tällaisen käsityksen itsekkin saanut.
Cobralla ja Alfalinella on ainakin todella paljon yhtäläisyyksiä, mm äänet,kaukosäätimet nappien muotoa lukuunottamatta jne...
rausku72
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja rausku72 »

Itse ainakin sain ostettua cobra hälärin ja asensin sen itse! eli kyllä noita cobriakin saa ostettua ihan ilman asennustakin... -(z)-
Erno
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
Trinity
OCF Member 2020

Ok. Nyt ois aika sen asennuksen, mutta kaveri joka tekee hälläri asennuksia niin ei ollut varma että käykö tuo kyseinen cobra 3867 malli miun autooni.. eli Vectra sport farkku -99.

Onko kellään varmaa tietoa miksi tuo malli ei kävisi vectraani?
rekortti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rekortti »

Trinity kirjoitti:Ok. Nyt ois aika sen asennuksen, mutta kaveri joka tekee hälläri asennuksia niin ei ollut varma että käykö tuo kyseinen cobra 3867 malli miun autooni.. eli Vectra sport farkku -99.

Onko kellään varmaa tietoa miksi tuo malli ei kävisi vectraani?
On kaksi eri asiaa että sopiiko häly autoon vai onko kaverilla autokohtasia asennusohjeita...? :roll: :roll: On vaan kiinni siitä miten asian muotoilee, poikkeuksena tosin joidenkin uusien autojen väyläpohjaset sähköt.
Jani
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

rekortti kirjoitti:On kaksi eri asiaa että sopiiko häly autoon vai onko kaverilla autokohtasia asennusohjeita...? :roll: :roll: On vaan kiinni siitä miten asian muotoilee
Ei nyt ihan noinkaan,sillä tuo Globe 3867:ää ohjataan muistaakseni auton omalla kakella.
Jos taasen autossa ei ole keskuslukon kaukoa vakiona,niin pitää vaihtaa eri mallin hälyyn joka taas ohjaa auton keskuslukkoa.

Mitä teet hälyllä jota ohjataan auton omalla kauko-ohjaimella,jos autossa ei ole sellaista?
Trinity
OCF Member 2020

Juu, kaket löytyy vakiona :D Kaveri kuittasi että ko hälyhomman asennus onnistuu minun autoon, joten asia on bueno.
Trinity
OCF Member 2020

Moi vaan kaikille. Sen verran kuittaan vielä tästä aiheesta, että nyt jo pari kuukautta käyttöä takana ko hällärillä ja hyvin toimii... suosittelen :D
Hiimailu
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Hiimailu »

Cobra on hyvä ja en ihmettele ettei toimisi on asenntettu myös itse sellainen ja toimii... 8)
Tyyli ja taito ratkaisee, :) ei vain vauh"u"ti :wink:
Vastaa Viestiin