C askon seokset
C askon seokset
Eli tuli hommattua 2 autoksi (lue riesaksi) ascona 1.6s vm 87. Meni romu laimastakin senkun käytin, mut katastusmies mainitsi, et käy tosi laihalla. Eikä auto lähe mihkään, kun polkasee kaasun pohjaan, ni hyytyy siihen paikkaan. Eli osaisko, joku kertoa mistä ruuvista väännellään, et sais askon käymään hitusen rikkaammalla.
Mulla sama homma ja oli 2 kurkun alipaine kalvo hajalla ja sen ku vaihto nii oli taas melkein kaikki 82hv tallessa
Motonetistä sai ainaski pierupurkkiin varaosia mut meilläpäin tuli reissu romikselle hakee toinen ehjä kaasari.
Sun autoos käy muute 1.3 kaasarin osat kans mut kalvo pikkasen pienenpi
Motonetistä sai ainaski pierupurkkiin varaosia mut meilläpäin tuli reissu romikselle hakee toinen ehjä kaasari.
Sun autoos käy muute 1.3 kaasarin osat kans mut kalvo pikkasen pienenpi
Skoda Octavia -08
CO:n ohjearvo taisi olla kaasariasconalle 1.0-1.5%
Itse säädätin -82 Asconasta CO:n arvoon 3.0%, ja kulku oli täysin ongelmatonta.
Tuolla -87 Asconalla CO -raja on katsastuksessa 3.5%, eli voit säätää sen lähestulkoon vapaasti siihen arvoon, millä se parhaiten toimii. Kunhan se ei (ainakaan katsastuksessa) ylitä tuota 3.5% raja-arvoa.
Pyöräytä seosruuvia alkuun vaikka 1/4 -kierrosta aukipäin, ja kokeile paraniko kulkupuoli yhtään.
Itse säädätin -82 Asconasta CO:n arvoon 3.0%, ja kulku oli täysin ongelmatonta.
Tuolla -87 Asconalla CO -raja on katsastuksessa 3.5%, eli voit säätää sen lähestulkoon vapaasti siihen arvoon, millä se parhaiten toimii. Kunhan se ei (ainakaan katsastuksessa) ylitä tuota 3.5% raja-arvoa.
Pyöräytä seosruuvia alkuun vaikka 1/4 -kierrosta aukipäin, ja kokeile paraniko kulkupuoli yhtään.
Joo ihan arviosta ajattelin pikku hiljaa alkaa kierrellä. Mutta missä kohtaa kaasaria on toi seosruuvi. Mulla on ollu kaikenlaisia vanhempia autoja ja yleensä aina toi ruuvi on ollu sellanen messinkinen iso ruuvi, jossa on jousi siinä alla. Mutta tässäpä ei sellasta ole. Kyllä mulla vaihto kaasarikin on mut ajattelin, et pitäshän toi saada säädettyä ilman vaihtoakin.