Vikavalo on nyt kuitattu korjaamolla, mutta saattaa taas syttyä koska vaan uudestaan, ennenkuin saan liittimen korjattua. ( Korjaus Länsiautossa 70 euroo )
Astra G,-00, Turvavarusteiden vikavalo palaa,
Astra G,-00, Turvavarusteiden vikavalo palaa,
Vikavalo on nyt kuitattu korjaamolla, mutta saattaa taas syttyä koska vaan uudestaan, ennenkuin saan liittimen korjattua. ( Korjaus Länsiautossa 70 euroo )
Mulla ollu samaa vikaa G-Astrassa.. Käytin testerissä ja herjas molempia vyönkiristimiä. Pari kuukautta siinä sitte vierähti valoa tuijotellessa kunnes sain aikaseksi juottaa ne piuhat yhteen. Uudestaan testerille valoa sammuttamaan ni eikös seuraava vika löytynyt repsikan airbagistä. Kuulemma liitin löytyy hanskalokeron yläpuolelta. Onko kellään kokemusta ton airbagin johdon korjaamisesta?
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
Faijalla tehtiin sen 99 astrassa juuri samoin eli juotettiin johdot liikkeessä niin sen jälkeen herjas repsikan airbagia. Ei kuitenkaan enää pala joten kaippa ne sille jotain teki. Pitääpä koittaa faijalta kysyy mitä sille siellä huollossa tehtiin jos se vielä muistaa.bwanasaki kirjoitti:Mulla ollu samaa vikaa G-Astrassa.. Käytin testerissä ja herjas molempia vyönkiristimiä. Pari kuukautta siinä sitte vierähti valoa tuijotellessa kunnes sain aikaseksi juottaa ne piuhat yhteen. Uudestaan testerille valoa sammuttamaan ni eikös seuraava vika löytynyt repsikan airbagistä. Kuulemma liitin löytyy hanskalokeron yläpuolelta. Onko kellään kokemusta ton airbagin johdon korjaamisesta?
Muistatkos tarkkaan ottaen mitkä piuhat tinasit, siis minkä värisiä olivat? Saisko mahdollisesti tarkan työnkuvauksen?bwanasaki kirjoitti:Mulla ollu samaa vikaa G-Astrassa.. Käytin testerissä ja herjas molempia vyönkiristimiä. Pari kuukautta siinä sitte vierähti valoa tuijotellessa kunnes sain aikaseksi juottaa ne piuhat yhteen. Uudestaan testerille valoa sammuttamaan ni eikös seuraava vika löytynyt repsikan airbagistä. Kuulemma liitin löytyy hanskalokeron yläpuolelta. Onko kellään kokemusta ton airbagin johdon korjaamisesta?
http://www.astra-g.de/tippsundtricks/sp ... einbau.htm
Näyttää olevan kahta tyyppiä noita G-astroja piuhojen suhteen. Mun piuhat oli version 1 mukaan. Eli kuskin kiristimen johot pun/kelt ja rusk/kelt. Apukuskin johot pun/valk ja rusk/valk.
Sen kyllä näkee silmällä mikä piuha siitä liittimestä on kiristimen piuha kun seurailee johtoja vähän. Kun avaa sen liittimen ni sen jälkeen vaa piuha poikki molemmilta puolilta liitintä ja yhteen juottaminen.
Näyttää olevan kahta tyyppiä noita G-astroja piuhojen suhteen. Mun piuhat oli version 1 mukaan. Eli kuskin kiristimen johot pun/kelt ja rusk/kelt. Apukuskin johot pun/valk ja rusk/valk.
Sen kyllä näkee silmällä mikä piuha siitä liittimestä on kiristimen piuha kun seurailee johtoja vähän. Kun avaa sen liittimen ni sen jälkeen vaa piuha poikki molemmilta puolilta liitintä ja yhteen juottaminen.