Playboy Vectra - päivitetty 5.6.07 Kuvia
Sulla on prkl ihan samanlaiset vanteet kun mullaE-Kadett kirjoitti:17 Tuumaiset alla.. kuvia opeldesteemissä-->http://opel.desteem.org/index.php?cat=10179
Mikäs sulla on noissa ET ja onko autoa madallettu?
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
Että sellastaE-Kadett kirjoitti:no niin perkele onoisko ollu 38ET... 205/40.. 35mm madallus on
Mulla ET muistaakseni 36. Madallusta on taas noin 45mm
Saas nähdä pääsekö hakkaamaan kaaria
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Juu, olis ehkä kannattanut sijoittaa nuo tuunausrahat parempaan aihioon ja tuunata sitten myöhemmin. Olis saanut A2-Vectran isommalla koneella, ehjäpeltisenä ja jotkut käytetyt aluvanteet. Ihan miten vaan, ei siinä mitään. Syytön minä siihen olen, jos joku haluaa näin toimia 
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
No mun mielestä tämä oli nyt vähän tarpeetonta, koska jokainen tekee niinkuin tykkää.m.k kirjoitti:Juu, olis ehkä kannattanut sijoittaa nuo tuunausrahat parempaan aihioon ja tuunata sitten myöhemmin. Olis saanut A2-Vectran isommalla koneella, ehjäpeltisenä ja jotkut käytetyt aluvanteet. Ihan miten vaan, ei siinä mitään. Syytön minä siihen olen, jos joku haluaa näin toimia
No ei kai tossa nyt niin paljoo sitä ruostetta oo, etteikö tosta vielä hyvää sais.. Ja eikös täällä pitäs vähän niinku kannustaa ja neuvoo muita opelisteja projektien kanssa, eikä heti alkaa vähättelemään toisen autoo..?? Tai sellasen kuvan MINÄ olen saanut näistä sivuista.. Ja jos toi Veccu vielä menee laitettavaks, nii eikös se oo vaa hieno asia, että tulee taas yks hyvä käyttö
Hyvälle näyttää, jatka vaan samaan malliin 
veccua taas eteenpäin... sisusta tuli otettua jo osittain irti, ja takajalka tilat näytti ainakin ruostuneen..
KUVIA: http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=290
Niin onko tietoa millä saa nuo bitumimatot tai mitä ikinä onkaan niin irti tuolta lattiasta.. (kiinostais nähä mitä sieltä löytyy)
KUVIA: http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=290
Niin onko tietoa millä saa nuo bitumimatot tai mitä ikinä onkaan niin irti tuolta lattiasta.. (kiinostais nähä mitä sieltä löytyy)
Opel Vectra A 1.6i 5d //ProJecT/Käyttis//