Ehtikö se sitten kuinka kauan sulla olla.. Ajattelin kun oli kaksi omistajaa ja ensimmäinen oli ollut jonkun Opel-liikkeen johtajan vaimo...On 2003-01-02 12:59, mä wrote:
tosin ei se mulla kauaa ehtiny olla kun sen siihen turboon sitten vaihdoin..eikä muutenkaan ihan just kotkassa oo tullu liikuttua,joten siks et varmaan oo nähny
Astra Coupe
Audi TTR 165kw quattroTämä pitää minunkin tietojen mukaan paikkansa, joku autolehtikin oli laittanut 115 hv 1.8 Astran dynoon ja siitä mitattiin dynossa jotain yli 125 hv tehoa... en vain muista mikä lehti oli kyseessä.On 2002-12-31 08:15, lusmu wrote:
Eikös noissa kaikissa 1.8 koneissa ole se 125hv vaikka ilmoitetaan 115hv. Johtuu vaan siitä, että saksassa meni jonku vakuutuksen/veron/tjsp raja 115hv:ssa ja Opel vähän sen takia ilmoitti tehot alemmaks. Tehoa niistä 115hv koneista mitattii kuitenkin 125-132hv. Näin kertoi ihan Opel-liikkeen myyjä.
-
Bassaddict
- 'Agila'
En mä sitä nyt näillä näkymin vaihda.. vaikka tosin mielessä kyllä kävi.. Muuten coupe olis ollu ihan hieno peli, mutta se kone sais olla isompi... kuin 1.8, ja isommat koneet taas kustantaa jo reilusti enemmän..On 2003-01-27 17:18, Bassaddict wrote:
Et kai BeQ ole tuota vihreää astran kaunokaista uuteen autoon vaihtamassà?
Mutta nykyiseen Astraan on kyllä taas keväällä tulossa muutoksia.....
Audi TTR 165kw quattroPaitsi että h-astra on aivan karseen näköinen..h-astra coupe suorastaan mauton!!
Tosin makuasioitahan nuo ovat mutta mun makuun ne h-astrat ei oo.
Joudun ehkä sittenkin taipumaan siihen SLK-meseen kun tuon nykyisen coupen vaihdan..JOS se vehon myyjäpelle silloinkaan suostuu sellaista myymään..kun ikää ei ole tuota 55 ja mahakin puuttuu.. (en ole katkera Veholle..mutta kuitenkin..
)
Nojoo..makuasioita,mutta kuten sanoin niin h-astra coupe oli ainakin mulle melkoinen pettymys kun siitä kuvia näin
Tosin makuasioitahan nuo ovat mutta mun makuun ne h-astrat ei oo.
Joudun ehkä sittenkin taipumaan siihen SLK-meseen kun tuon nykyisen coupen vaihdan..JOS se vehon myyjäpelle silloinkaan suostuu sellaista myymään..kun ikää ei ole tuota 55 ja mahakin puuttuu.. (en ole katkera Veholle..mutta kuitenkin..
Nojoo..makuasioita,mutta kuten sanoin niin h-astra coupe oli ainakin mulle melkoinen pettymys kun siitä kuvia näin
No ainakin pyörät on menossa vaihtoon, uutta ilmettä keulaan, uutta alustaa, takakontin poppisten viimeistely, uudet takavalot, koneen trimmaaminen yms....On 2003-01-30 17:25, jönssi wrote:
mitä muutoksia? vai jätätkö yllätykseks...
Mutta jääkööt tarkemmat tiedot vielä yllätykseksi....
<font size=-1>[ This Message was edited by: BeQ on 2003-01-30 17:59 ]</font>