B Vectran km-mittarin valosta
Siinä on ihan tavallinen hehkulankapolttimo, vaihtamiseen löydät ohjeen täältä foorumista hakutoimintoa käyttäen.
Nyt en aivan varmasti muista että millainen polttimo oli mutta joku minua parempi muistinen varmaan sen tähän alle kirjoittaa jotta osaat ostaa oikean polttimon valmiiksi.
Usein hieman vanhemmissa malleissa on polttimot tummuneet hieman, joten fiksuinta olisi varmaan vaihtaa kaikki mittariston polttimot kerralla. Itselläni oli kaikki jo aika tummia vaikka kyseessä oli vuoden vanha auto kun niitä vaihtelin ledeihin.
T: Max
Nyt en aivan varmasti muista että millainen polttimo oli mutta joku minua parempi muistinen varmaan sen tähän alle kirjoittaa jotta osaat ostaa oikean polttimon valmiiksi.
Usein hieman vanhemmissa malleissa on polttimot tummuneet hieman, joten fiksuinta olisi varmaan vaihtaa kaikki mittariston polttimot kerralla. Itselläni oli kaikki jo aika tummia vaikka kyseessä oli vuoden vanha auto kun niitä vaihtelin ledeihin.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Laitoitko niihin etuvastuksen? Minkä tyyppiset ledit asensit? Ja miten kävi, oliko valovoimakkuus normaali polttimoiden luokkaa?On 2003-01-27 16:41, MAX wrote:
Siinä on ihan tavallinen hehkulankapolttimo, vaihtamiseen löydät ohjeen täältä foorumista hakutoimintoa käyttäen.
Mun käyttämät ledit oli ns. Plug & Play tyyppiset jotka ostin Blitz Hits tapahtuman yhteydessä naapurileiristäOn 2003-01-28 00:09, JLP wrote:
Laitoitko niihin etuvastuksen? Minkä tyyppiset ledit asensit? Ja miten kävi, oliko valovoimakkuus normaali polttimoiden luokkaa?
Tuossa viime vuonna yksi suurimmista ledifirmoista otti yhteyttä ja annoin Petelle(Pro&Street) yhteystiedot Saksanmaalle, ymmärtääkseni noita P&P ledejä voi nyt Pro & Streetistä tilata.
Päivänvalossa sininen ei juurikaan näy mutta kuitenkin mm. näytöstä saa selvää. Hämärässä taas näyttää todella kivalta, ainoa miinus on suhteellisen pieni valaisukulma ledeissä joka aiheuttaa pimeällä näyttöön hieman epätasaisen valon. Sitä tosin voi muuttaa hiomalla hieman ledin kärkeä jolloin keila hajoaa enemmän.
Edit: Typo

<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-01-28 07:19 ]</font>