On 2003-01-20 19:35, Zeni wrote:
Gone in 60 secondsissa oli taas sitten sitä omaa tyyliä. Se shelby on kyllä hienoin auto mitä olen nähnyt.
Menee varmaan pilkun ***simiseks, mutta replicahan se oli... Siisti sellainen kuitenkin.
Joku jaksaa aina huomauttaa tosta Tuskin ne mielellään olis oikeata Shelby GT:tä paaliin yhden leffan takia laittanut, minä olisin ainakin protestoinut.
kun kerran tuli leffa puheeksi, niin harmi kun eivät sitä barracudaa näyttäneet tarkemmin.. "what kind of a girl drives around in a hemi cuda..." jotenkin tuollain sanoivat vaan..
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Tuossa leffassa näkyy sellainen urheiluauto jonka haluaisi: Jaguar XJ-220 (jos sen nimen oikein muistan). Ajalta ennenkuin Fordi pilasi Jaguarin (toi etuvedon). Henk koht en tykkää Ferrareista(fiat) ja Lamboista(traktori) mieleyhtymänä näihin tulee joku juppi jolla on ylimääräistä rahaa aivan liikaa. Ja tuon uuden Enzo Ferrarin on varmaan suunitellut joku MAX tuuning hemmo, aivan järkyttävä.
joo tuskin yhtään Enzoa eksyy koskaan tänne... vähäsen liian rata-automainen...
-Topi-
-20NE with boost jbl-mies@hotmail.com
jotta se nyt raamatussakin sanotaan että mäet täyteen vanhoja ooppeleita...
ei riemulla rajaa kun corsalla,omegalla ja vectralla ajaa...
hrp-tuning
On 2003-01-22 09:39, kumimuumi wrote:
kun kerran tuli leffa puheeksi, niin harmi kun eivät sitä barracudaa näyttäneet tarkemmin.. "what kind of a girl drives around in a hemi cuda..." jotenkin tuollain sanoivat vaan..
Tää nyt on pilkun nussimista mutta barracuda ja cuda ovat eri autoja.
onse enzo mun mielest ihan siedettävä, ja nopee! ja mitä lujempaa sillä ajaa sitä enemmän se painuu maata kohti, eli ei tarvii mitää lirpakkeita taakse!