keskuslukituksesta...Sulake vaihdettu!toimii

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
nikupa
'Senator'
'Senator'

keskuslukituksesta...Sulake vaihdettu!toimii

Viesti Kirjoittaja nikupa »

Kertokaa jos tiedätte että, onko sulake mennyt vai mikä vialla ku omegan keskuslukko ei toimi kaukosäätimestä eikä avaimesta!säätimestä kun painaa niin vilkut vilahtaa mutta lukoissa ei tapahdu mitään..?ja kuskin puolelta kun kääntää avaimella niin ei mene kuin kuskin ovi lukkoon!
Auto siis -96 MV6:nen!Kiitos!

Sulake sieltä oli menny...ei vaan ohjekirjasta löytyny aluksi että mikä sulake mahdollisesti on keskuslukitukselle :wink:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Itse sen sulakkeen ainakin parhaiten pystyt tarkistamaan.Siihen et täältä vastausta löydä.

Itse epäilisin kosketushäiriötä/katkennutta johtoa kuskin oven johtosarjassa(yleensä k-lukossa kuskin ovimoottori ohjaa muita).
0201346
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

olisko

Viesti Kirjoittaja 0201346 »

ettei olis jäätynyt, ootko koittanu sulattaa? itellä toimi keskuslukko pelkästää takaoviin tossa pakkasten aikaa eikä etuovet reagoinu avaimella kääntäen lainkaan. Pari päivää oli lämpimässä hallissa sulamassa ja kuivamassa ni jo läks taas toimimaa. ja samanlainen mv6 tosin 94 vuosmallia...
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

No mikähän se mun ompun keskuslukitusta vaivaa kun kuskinovesta saa ovet lukkoon mut ei auki avaimella ja sisältä ku nostaa lukkonuppia ni aukee kyl ja kaukosäätimellä aukee ja menee kiinni ihan normaalisti?
reksa23
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja reksa23 »

joo mun B-vectrasa takaovet ei toimi keskuslukolla, muut ovet/kannet toimii niinkuin pitää. sama vika oli edellisesä omegasa :roll:
ast
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ast »

reksa23 kirjoitti:joo mun B-vectrasa takaovet ei toimi keskuslukolla, muut ovet/kannet toimii niinkuin pitää. sama vika oli edellisesä omegasa :roll:
Jospa se on sen verran köyhästi varusteltu, että keskuslukko ei yllä takaoviin? :wink:
Morakaj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Morakaj »

Yleensä takaluukun keskuslukituksen piuha on mennyt poikki siitä
mistä se taipuu kun luukua avaa.
Silloin ei toimi tietenkään luukun keskuslúkitus.
Tästä viasta on ollut juttua täällä aiemminkin.
-morakaj
Skidinä skujasin fillaril,
bulina tsöraan bilikal!
Vastaa Viestiin