Vectra projekti osa II MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

Kuvia päivitelty kellariin :wink:

Tänään on sitten kansi pesty ja huomenna käyn käsiksi venttiileihin. Tänään saatiin soviteltua oikea helma avokin kans ja huomenna sovitellaan paikoilleen tuo vasenkin. Että kyllä se jossain vaiheessa kuntoon tulee... I Think! :lol:

Ja etupuskimen "pappa" lookia on poistettu ja verkkoa tilalle. (Näkyy kuvissa...) :D
"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Tsemppiä vectran kans puuhastelulle, kyllä se siitä.
Ihan hyvältä näyttää tähän asti...
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Kansi rempattu, helmat paikoillaan ja maalattu, eteen vaihdettu uudet iskarit, akkukotelon pohja hitsattu (ylläri), konetilaa maalailtu. Uudet tulpanjohdot ja virranjakajankansi uusittu... Olivat niin hapettuneet, että huh huh!

Sisusta on kasassa, lukuunottamatta hattuhyllyä joka on avokin projekti. Lasikuitu kuivumassa ja näyttää jo nyt hyvältä, kunhan saadaan valmiiksi ja kajaritkin (+muuta kivaa) kiinni... :wink:

Huomenna olis tarkotus kokeilla lähteekö koko pirssi enää käyntiin. :lol:
Jani_m
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jani_m »

Hattuhyllyprojekti etenee sikäli hyvää vauhtia että ensiviikolla saa pohjamaalata sen 8) Eipä tuon kanssa oo mitään kiirettä pidetty vaan on tehty iltaisin joskus jos on jaksanut ja kiinnostanut :wink:
-Tähtipyörä-
ToniJ
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ToniJ »

ei pahal mut eiks ala olee jo vähän liikaa punaseks maalattuja ja punasia osia..ei pahal.. Kuva
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Makuasiahan tuo on, mutta omasta mielestä ei ole liikaa punaista. Tarkoitus olikin että tulee paljon punaista. Tekee sisustasta paljon viihtyisämmän ja erikoisemman kuin joku perus musta tai harmaa.
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Nyt on uusi konepelti 8) Konepeltiin tehdään maskilippa ja sen jälkeen maalataan etupuskuri ja konepelti. Pientä edistystä lähinnä sisustan kasauksessa on tapahtunut :wink: Vectra on myös nähtävissä acs:ssä....
jlinden
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jlinden »

hö...mulla ei ikinä toimi noi fotokellarin linkit :-?
johtuukohan siitä ku selaimena Opera?
Zafira b OPC
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Fotokellaria päivitetty etten itekkään saa näkymään kuvia, mutta haetaan muut toimivat sivut ja sitä kautta toivonmukaan saadaan näkymään! :wink:
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Tänään vietiin konepelti ja etupuskuri maalaamoon :D Ensiviikolla olisi tarkoitus käydä katsastamassa kun saa osat maalaamosta ja ne saa paikalleen
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Nyt on saatu kasattua puuttuvat osat ja käyty hakemassa leima. :wink: Ensiviikolla alkuviikosta vielä pienten yksityiskohtien hiomista ja sitten veccu on valmis acs:ään 8)
veccuman83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja veccuman83 »

maria_a kirjoitti:Nyt on saatu kasattua puuttuvat osat ja käyty hakemassa leima. :wink: Ensiviikolla alkuviikosta vielä pienten yksityiskohtien hiomista ja sitten veccu on valmis acs:ään 8)
Mille osastolle tulos?
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Tin Can Tuners 8)
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Vectra haluaa uuteen kotiin!

No niin! Vielä pitäis jaksaa vähän jotain pientä viritellä tuonne ens viikonlopun 100+ motorshowhun vectraan, mutta ei oo enää oikein innostusta! :roll:

Siksipä vectralle haetaankin uutta kotia. Minä vaihdan harrastusta, en toki lopeta autoharrastusta -> jää vaan tauolle, mutta hommaan mp-kortin. Siispä vectrasta voi tarjota vaihdossa mp:ä, crossia tai vaikka m-kelkkaa... mönkkäritkin kelpuutetaan! :wink:

Tampereelle vectraan on tullut muutoksia acs/tcs:ta, että konepellin jatke on paikoillaan ja jotain pieniä paranteluja.
Hattuhylly ei sitten tullutkaan sellainen kuin piti, joten pidettiin alkuperäinen, jonka maalasin mustaksi. Takalasin tummennusta kokeiltiin, mutta ei näyttäny hyvältä joten poistoon meni! :lol:

Katsotaan millä kalustolla sitä ollaan Oulussa...??? Onhan täs monta kuukautta aikaa! -(z)-
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Tänään Vectra sai uuden omistajan :) Taloon jäi kuitenkin 2 Opelia, ettei tuo Opel -harrastus kumminkaan täysin hyydy :wink:
Vastaa Viestiin