Tulikin mieleen että täällä joku vois tietää mistä ihmeestä vois saada noita irmscher-tekstejä jotka ilmeisesti tulee ko. korisarjan mukana. Kävi nimittäin niin että takaluulun kulmasta lähti pesussa osa kirjaimista irti..ja cher-teksti ei oikein miellytä takaluukussa..AAARGH
On 2003-01-25 18:19, mä wrote:
Opelmyyjä ei pystyny oikein auttamaan..kuinka sieltä irmscheriltä niitä kirjaimia/tekstiä sais?
Opelmyyjällä ei tainnut sitten olla homma oikein hanskassa. Osahan se merkkikin on ja jos muita Irmscherin osia pystyvät tilaamaan niin on se kumma jos ei yhtä merkkiä saa tulemaan:)
Irmscheriltä saattaisi onnistua tilaus ihan netin kauttakin. Itse tilasin Irmscheriltä Saksasta esitteitä Omega B:hen, Vectra B:hen ja Astra G:hen maililla. Yllätyksekseni luettelot tipahtivat postiluukusta sisään kahden päivän päästä mailin lähettämisestä.
Kaiva netistä haluamasi teksti / logo , ja teetä jossain tarrapuljussa uudet tarrat. Ei ole kallista. Tälläkin foorumilla kirjoittelee ammattimainen tarranvääntäjä
oishan se tarrakin yks vaihtoehto tietenkin mut ne alkuperäiset on sellasia muovisia kirjaimia,ei tarra.
ois varmaan pitäny edellisestä bertonesta irrotella ne parempaan talteen..nyt niitä ois tarvittu..
Ei kannata saksasta asti tilailla. Irmscher-merkit pitäisi löytyä kaikkien Opel-alkuperäisvaraosia myyvien liikeiden varaosaohjelmistosta - kohdasta: Body Exterior Fittings -> Nameplates and Decals -> Rear end Nameplate and Decals. Voit tilata vaikka Chevyn tai Holdeninkin merkit, jos haluat. Saattaa olla, että jollakin myyjällä Irmscher-tuotteet löytyvät pelkästään paperiluettelosta - Huom! Irmscherin tuotenumerot Irmscherin web-sivuilla ovat eri kuin Opelin varaosaluetteloissa.
Kyllä Ooppelin liikkeestä varmaan löytyy sieltäkin päin Irmscher-kataloogi missä on monenlaisia merkkejä ja lätkiä. Oli mm. konepelliin Opel-merkin tilalle laitettavia ja samoten noitaperään liimattavia näytti olevan.
Piti joskus Opel liikkeestä hommata konepeltiin sellainen Opel logo tarra. Tarra olisi maksanut jotain 400mk !! Onneksi Split teki sellaisen (tai 2 oikeastaan) pariin kymppiin , ja oli hyvät
just tollanen se on!!
No,tuolta ek-autosta löyty sen verran hyvää ja palvelualtista väkeä että mä oon mitä ilmeisimmin saamassa sellasen sieltä kun täältä kotopuolesta sellasta ei irronnu..