tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
volkkaristi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja volkkaristi »

Rampe kirjoitti:Mä en vaan tajua, miks ei uskalleta tilata ominpäin..tai tokihan siinä kai jonkun euron säästää mutta mutta.. :roll:
Kyse ei ole uskaltamisesta vaan säästämisestä. Ymmärsin tuon topicin luettua että toimituskuluissa säästää aika reilusti jos tekee isomman tilauksen.

Pillipiipari laitoin sulle YV:tä.
volkkaristi
'Kadett'
'Kadett'

Tänään selvitin vähän toimituskuluja. Eli tavara lähtee sieltä "lavoissa". Yhteen lavaan mahtuu 4 puskuria ja yhdet helmat. Lavan hinta on 130€. Eli jos tilaa pelkästään 4 puskuria niin hinta 32,50€/kappale. Hintaa laskee jos saa vielä helmatkin tilattua. Mutta kannattaa tilata 4 sarjoissa puskureita niin säästä toimituskuluissa puolet. Tuotteista ei taida alennusta erikseen saada.

Miten sitä kuljetusta voi selvittää? Tilanneet voisi vähän valaista....
volkkaristi
'Kadett'
'Kadett'

Alustava tilaus

Laittoivat Puolasta mailia ja alennukset saa selville tekemällä alustavan tilauksen Puolaan. Eli laittakaa sähköpostiin mitä haluatte niin katotaan saadaanko minkäänlaista kimppa-alennusta. Tämä ei siis sido vielä mihinkään!!!

tuotenumero
tuotekuvaus
summa euroina

nimi
osoite
puh nro

thure_kari@luukku.com
turbo calsu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja turbo calsu »

Rampe kirjoitti:Mä en vaan tajua, miks ei uskalleta tilata ominpäin..tai tokihan siinä kai jonkun euron säästää mutta mutta.. :roll:

mä tilasin ainakin itte, ku laskin et samaan tasoon menee kulut ku joutuu sit täällä suomessa vielä matkahuollolla lähettää.jos noihin kimppa tilauksiin osallistuu!! tilasin vaikka mitä ja kulut vaan 100€, että eipä sillä kummosia säästä jos kimpassa tilaa ja sit vielä matkahuollon rahti..taitaa tulla melkein halvemmks ku ite tilaa..
calibra turbo 4wd 93 oikein kunnon pullistus projekti
Rekord ht 69 2.4 i
volkkaristi
'Kadett'
'Kadett'

Katotaan mitä tulee hinnaksi. Tällä hetkellä ostoskorissa 1600€ rompetta 8)
Viljanen
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Viljanen »

kyllä sitä mukana ollaan jos tilaatte.. :)
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

Joulun alla tehtyyn tilaukseen liittyen: Tavarat lähtee tällä viikolla eli vko 4 tulemaan tännepäin.

T: PAsi
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

TeBa kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:
niklas_ve kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:kauanko on kestäny että ne on saanu ne rahat mitä ootte lähettäny niille? Ja kuinka kauan kestää et tavarat on sulla?
Tavarat on tullut ylensä n. kuukauden odottelun jälkeen. poikkeuksia kuitenkin on ja tilaiksen suuruus voi vaikuttaa myös asiaan. kyllä kai ne rahat ovat näkyneet siellä muutaman päivän jälkeen. mites muuten tää tuleva kimppatilaus, onk ollu kiinnostuneita?
No mä olen odotellu nyt jo kohta kuukauden sitä että ilmottavat mulle koska ovat saaneet rahat ja nyt ovat 2.1.06 asti lomalla. Pikkasen pistää v......a ku ei mitää kuulu, oon kyllä ehkä "hieman" kärsimätön että saisi jo pikkuhiljaa laitettua Callia kesäkuntoon. Ja suhteellisen ison tilauksen laitoin että ei se raha puussa kasva täällä päin.. :evil: Noh, toivossa on hyvä elää..
Pistin Vectran takasiivestä tilauksen menemään 14.12 klo 9:55
Sain tilauksen maksutiedot ja kuljetuksen kustannukset s.postilla 14.12 klo 10:32
Maksoin tilauksen 15.12 klo 12.00
Kysyin s.postilla 19.12 klo 16:18 onko rahat vaihtanut omistajaa?
Sain vastauksen 19.12 klo 16:29, että raha on vaihtanut omistajaa ja tavara lähtee Keskiviikkona 21.12.
Tänään 30.12 klo ~12:00 UPS:n kaveri toi siiven kotiovelle 8)

Loistava palvelu ja yhteydenpito, tavara oli oikein hyvä laatuista ja erittäin hyvin pakattu. Suosittelen :)
Tein tilauksen 8.12.05 ja vieläkin odottelen millon ne tulee.. :cry:
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

DemonaZ* kirjoitti:Tein tilauksen 8.12.05 ja vieläkin odottelen millon ne tulee.. :cry:
Oho :o Kysyny s-postilla toisesta päästä, että missä mennään? :roll:
MB W201 190D OM605 powered with Holset
R.Lehtinen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja R.Lehtinen »

ne ei varmaan ole saaneet rahojan..niinku mullakin oli..mutta laitoin copy pastee verkkopankin sivuilta siitä maksusta, ja uskoivat että moon maksanut, ja laittoivat tavarat tulee, sanoi vaan että me odotellaan täällä :roll: en tiie onko saaneet massia vieläkään, mutta hyvä on siipi :lol: :roll:
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
2ner
'Agila'

Viesti Kirjoittaja 2ner »

TeBa kirjoitti:
DemonaZ* kirjoitti:Tein tilauksen 8.12.05 ja vieläkin odottelen millon ne tulee.. :cry:
Oho :o Kysyny s-postilla toisesta päästä, että missä mennään? :roll:
mulla sama homma maksoin jo osat ja ne varmisti että rahat on tullu ja sen jälkeen ne ei oo vastaillu sähköposteihin :evil: osia odotellessa tilattu ja maksettu 14.12
DemonaZ*
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DemonaZ* »

Laitoin kyllä viestiä sinne vähä yli pari viikkoo sitte ja vastasivat "oli puuttunut yksi osa laitan maanantaina tulemaan" :x kauankohan niitten kestää tulla sitten sieltä puolan maasta suomeen siis se itse matka..??
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

DemonaZ* kirjoitti:Laitoin kyllä viestiä sinne vähä yli pari viikkoo sitte ja vastasivat "oli puuttunut yksi osa laitan maanantaina tulemaan" :x kauankohan niitten kestää tulla sitten sieltä puolan maasta suomeen siis se itse matka..??
Varmaan joku 3-4 päivää pitäisi kestää matka tänne.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
AJM
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja AJM »

Pillipiipari kirjoitti:Tein isomman kimppatilauksen puolaan 22.12 ja eilen sain tiedon että lähes kaikki tilaamani osat alkavat olla valmiina mutta vielä en saanut vahvistusta toimitusajalle. Rahtikulut on nousseet todellakin ja tilaamalleni läjälle nousi kulut huomattavasti mitä olin ennakoinut. Yli 300 euroa meni alakanttiin arvioni :( no nyt selvitetään että monellekko rahtilavalle tavarat mahtuisi tai mitä muita vaihtoehtoja olisi toimitukselle.
Niin mitä tälle joulukuun tilaukselle kuuluu tällä hetkellä?
Katoppa privas.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

AJM kirjoitti: Niin mitä tälle joulukuun tilaukselle kuuluu tällä hetkellä?
Tossahan se lukee ylempänä:

"Joulun alla tehtyyn tilaukseen liittyen: Tavarat lähtee tällä viikolla eli vko 4 tulemaan tännepäin."

Eli eiköhän ne osat kohta ole täällä.. ;)
Corsa OPC -09
Vastaa Viestiin