C-Vectra 2,2 DTI hankittu

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

C-Vectra 2,2 DTI hankittu

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

Täällä kun on ollut tapana esitellä Opeleita, niin laitan tällaisen ilmoituksen pystyyn.

No, pitkän jahkailun jälkeen olen saanut hommattua dieselin, kauan siihen menikin. Katselin muitakin merkkejä. Eli kyseinen aparaatti on otsikon mukainen karvalakkimalli (vm. -02) ja tällä hetkellä/toistaiseksi olo on hyvä ja hankinta tuntuu onnistuneelta. Vielä siis ei ole ehtinyt katumaan...

Positiivisia asioita autosta:
- mukava ja vakaa auto
- kulutus
- lämpeää nopeasti (lisälämmitin on mahtava asia)
- ilmastointi (olen siis siirtynyt nykyaikaan, Astrassa ilmastointia ei ollut)
- suorituskyky on ainakin mulle riittävä
- riittävät poppivehkeet vakiona

Miinuksiakin on eli autossa ei ole nahkarattia ja vakionopeudensäädintä, joista jälkimmäisen asennutan todennäköisesti lähiaikoina.

Tällä on siis tarkoitus mennä tästä lähtien ja pitkään, joten toivottavasti kestää!
Mha
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mha »

Onnea Dti:lle.

Sen viiksen osaat itsekin vaihtaa eli ei kannata rasittaa Opelin huoltomiehiä. Yksi liitin kiinni muovin alla valmiina olevaan liittimeen.
Astra Dti 2.0 Y20DTH -99, MYYTY
HD 1200S -98 juhlamalli, myynnissä 8499;-
Audi A3 AMB 2.0 TDi Quattro -06
Opel Astra
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opel Astra »

Mha kirjoitti:Onnea Dti:lle.

Sen viiksen osaat itsekin vaihtaa eli ei kannata rasittaa Opelin huoltomiehiä. Yksi liitin kiinni muovin alla valmiina olevaan liittimeen.
Kiitos.

ihanko totta! :o Mulle sanoivat, että tarvii varmaan laittaa viiksen lisäksi kykimeen jokin tunnistin ja softat täytyy ainakin ajaa sisään. Mä oon kyllä aika palikka noiden asioiden kanssa, joten mahdanko uskaltaa itse tehdä autolle muuta kuin tankata ja ajaa suoraan (peruuttaminenkin on niin vaikeata) :lol:
Vastaa Viestiin