cobran hälyssä vika??
mulla on kauko ohjattava keskus lukitus johon on kytketty hälytin ja ajonesto. yleensä kun painaa napista menee ovet lukkoon, vilkut vilkahtaa kaksi kertaa ja kuuluu piip,piip. mutta nyt se tekee sellaista että ovet menee lukkoon, vilkut vilkahtaa kaksi kertaa, mutta nyt kuuluu piip, piiiiiiiiiiiiiiiip, jos en avaa ovia napists tuon pitkän piipin aikana ne aukeavat itsestään. missä vika?? onko kokemuksia? kosteus?.....
...i like what i do and i do what i like....
Tarkista luukku kytkimet ja ettei sonicien edessä killu mitään wundereita tai vastaavaa. Pakkanen ja eletroniikkahan eivät oikein tule toimeen keskenään. Vaikka Cobra laadukas onkin niin reikähän se on rinkelissäkin. Onhan Cobrassa kahden vuoden takuu ja asennustakaan on tuskin suorittanut kuka tahansa, koska kyseistä värkkiä ei saa myydä kuin asennettuna, että onko asennukselle annettu takuuta.
Onnea matkaan!
Onnea matkaan!
Mulla on ainaki tiedossa yks tapaus (kuultu kaverin kaverilta) missä liike X myi asiakkaalle cobran ja asennusohjeet. Asiakas sitte itte asensi hälyttimen, ja lähti kyselemään maahantuojalta takuita. Seuraava minkä kuulin, oli että maahantuoja otti herneet nenään ja vei liike X:ltä kobrat ja ohjeet pois. Tietääkseni yritystä ei ole enää nykyisin...On 2003-01-24 12:25, Amppa wrote:
Onhan Cobrassa kahden vuoden takuu ja asennustakaan on tuskin suorittanut kuka tahansa, koska kyseistä värkkiä ei saa myydä kuin asennettuna, että onko asennukselle annettu takuuta.
Voipi olla että jotkut foorumilaiset tietää tapauksen.
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
joku silmukka sulla vaan on auki. Mulla on Alfatech joka on ihan sama kun tuo sun Cobra, mutta vaan erinimellä. Mulla oli kerran konepellin kytkimen väliin menny vettä ja aina ku laitoit hälyn päälle, valot vilkku ja alkaa kuulumaan se pitkä merkkiääni. Ongelma korjautui kun vaihdoin kytkimen paikkaa.
Cobra pitää tuota pitkää piip-ääntä, jos joku tunnistin antaa auki-signaalin eli konepelti, takakontti tai joku ovista on raollaan tai hälytin luulee jonkin näistä olevan raollaan.
Yleensä häiriön antaa konepellin tunnistin, joka uudemmissa Cobran hälyttimissä on muovirunkoinen(!) ja halkeaa hyvin helposti. Takuuseen vaihdetaan metallirunkoinen.
Yleensä häiriön antaa konepellin tunnistin, joka uudemmissa Cobran hälyttimissä on muovirunkoinen(!) ja halkeaa hyvin helposti. Takuuseen vaihdetaan metallirunkoinen.
Enpä osaa mennä tuohon mitään sanomaan mutta molemmat cobrat olen ostanut kaverilta liikkeestä ja paketeissa on ollut asennusohjeet.On 2003-01-24 13:04, vos wrote:
Mulla on ainaki tiedossa yks tapaus (kuultu kaverin kaverilta) missä liike X myi asiakkaalle cobran ja asennusohjeet. Asiakas sitte itte asensi hälyttimen, ja lähti kyselemään maahantuojalta takuita. Seuraava minkä kuulin, oli että maahantuoja otti herneet nenään ja vei liike X:ltä kobrat ja ohjeet pois. Tietääkseni yritystä ei ole enää nykyisin...
Se että takuu menee ja hyvityksiä ei saa vakuutusyhtiöstä jos tuota laitetta ei asennuta hyväksytyssä huollossa
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Alkaa mennä vähän ohi topicin, mutta
Asennusohjeissa muistaakseni lukee pienellä präntillä, että asennusohjeita ei tule antaa asiakkaalle vaan ne ovat vain asentajan käyttöön. Alfatech ja Cobra tosiaan ovat lähes identtisiä vehkeitä ainoat näkyvät erot itse hälyssä on sirenin kupu, joka on Cobrassa punainen ja Alfassa harmaa ja avaimet ovat vähän erilaiset. Molemmissa on samat lisävarusteet iskutunnistin jne. Että ei pidä turhasta maksaa ylimääräistä, sillä molemmat vehkeet varmasti ovat oikein asennettuina yhtä hyviä.Enpä osaa mennä tuohon mitään sanomaan mutta molemmat cobrat olen ostanut kaverilta liikkeestä ja paketeissa on ollut asennusohjeet.
Antakaa anteeks meni kupujen värit väärin päin. Siinä on topahille osviittaa http://www.fanaticaudio.com/liike/halyttimetx.htm Pakko mainostaa entistä työpaikkaa. Se häly on kyllä aika ehdoton varsinkin jos on vähänkin hifiä. Alfatch on ihan jees ja pääasia on että kalja maistuu
ja muistakaa (oma kokemus) itelläni on Cobra ollut nyt vectrassa vuoden, niin sisävalo ei saa palaa muuten hälitin antaa sen ilmoituksen että joku läpi on auki, joskus itte jonkun aikaa raapisin tikkuja sormeen päästäni ku ei kesällä tullut sitä sisävaloa huomattu että oli jäänyt päälle...
Pako muuten kehua tota Cobraa sen verran et siinä on vesitiivis avain kun siin toisessa on roiskevesi tiivis
Topah76: Mulla makso viime vuoden tammikuussa vectraan Cobra asennettuna ja lisänä otin asento-tunnistimen niin se oli 572€ (se asento-anturi oli kai jotain 70mk vai 70€ en muista)
<font size=-1>[ This Message was edited by: jbl-mies on 2003-01-25 22:57 ]</font>
Pako muuten kehua tota Cobraa sen verran et siinä on vesitiivis avain kun siin toisessa on roiskevesi tiivis
Topah76: Mulla makso viime vuoden tammikuussa vectraan Cobra asennettuna ja lisänä otin asento-tunnistimen niin se oli 572€ (se asento-anturi oli kai jotain 70mk vai 70€ en muista)
<font size=-1>[ This Message was edited by: jbl-mies on 2003-01-25 22:57 ]</font>