E-Kadett

Keskustelua Opeleista
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Morakaj kirjoitti:Jos 1.3 on ongelmia niin niitä on myös 1.4, hihna kun paukahtaa
niin niin kone menee saman tien, varo tätä mallia jos et tiedä historiaa.
-jore
Ja pirun laiskoja nuo 1-pisteruiskut. 1,4 oikein laiska, ja 1,6 laiskempi kuin 1,3 kaasaripeli. Jakopään hihna ei paljoa maksa, ja sen vaihtaa oikeastaan kuka tahansa jolla vähänkään pysyy työkalut kädessä. Vaihtaa vaikka kerran vuodessa jos pelottaa, eikä tunnu missään. Jos ei itse osaa autoa huoltaa, niin en alkuunkaan suosittele 20-vuotiasta Kadettia.

Itse olen tässä suunnitellut että hommaisi jostakin perus 1,3 tai 1,6 Kadettin ja laittaisi talliin seisomaan pitemmäksi aikaa. Mukava kaivaa parinkymmenen vuoden päästä esille ja huomata ettei tuollaista enää joka pojalla olekaan. Hyväpeltisen vehkeen etsisi ja ajan kanssa laittaisi muuten priimakuntoon, nyt kun osiakin vielä löytyy jokaisesta varaosaliikkeestä. Kun ei noita perusautoja tahdo kukaan osata säästää, niin kai se on perkele itse tehtävä... Väri pitää tietenkin olla sininen ja korimalli porrasperä, mieluiten ei-facelift -malli vielä.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin