A Vecculi projekti... (14.1.2006 PÄIVITETTY)

Esittele Opel-projektisi tai autosi
PJR
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

vaaditaan opintotuen lisäks opelinrakennustuki ;)
accona-85
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja accona-85 »

oot näköjään jotain tehnyt tuolle mun vanhalle konepellille
ooppeli123
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ooppeli123 »

TuKe88 kirjoitti: Niin jos tulee... budjetti rupee oleen jo vähän tiukilla... köyhä opiskelija kun olen :lol:
samoin.. mutta opiskelijabudjetilla saa kylkilistat irti.. :wink:
Vectra A 16SV -89 R.I.P
Vectra B X18XE -98

«Once opel vectra, always opel vectra.»
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TuKe88 »

ELi nyt on vihdoin ja viimein etupuskuri kuidutettuna kertaalleen... Mutta ei tullutkaan ihan symmetrinen toinen "reikä" on isompi kuin toinen ja toiselta puolelta noin 1cm korkeampi kuin toiselta... No kattoo ny mitä sille pitäs tehä... Niin ja kylkilistojenkin tasoitusta olen aloitellut toiselta puolelta ja kittaus alussa ja toiselta puolelta kitattu puoleen väliin... KIttauksen suoritin siten että alla on ensin "alumiinikittiä" ja päällä on helpommin muokkautuvaa kittiä joka on myös 2k kittiä... Sitten vielä muutama picture:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
VW Transporter -00 & Suzuki TL1000R -99 & Calibra 2,0 16v 4x4 -90 & VW Kupla 1300 -73
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Tarvii vähän perhanan massiiviset helmalevikkeet kyllä ton puskurin seuraks.
Onkos taka puskimeen jootain jännää suunitteilla? :D
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Kyllä taaksekki jotain jännää on tulossa, mutta kaikki ajallaan :wink:... Juu niinhän se tarvitsee ja niin on tulossakin... loppuviimeksi puskurista tuli ihan hyvä kun ottaa huomioon että oli oikeastaan minun ensimmäinen suurempi lasikuitu valmiste...

Oli tuossa pari viikkoa lievää inspiraation puutetta projektin suhteen, mutta nyt sain kohtuullisen inspiraatio pistoksen kun eilis iltana/yönä (noin klo 01:00) mietiskelin helmojen tekemistä... :D
VW Transporter -00 & Suzuki TL1000R -99 & Calibra 2,0 16v 4x4 -90 & VW Kupla 1300 -73
Ola1983
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ola1983 »

TuKe88 kirjoitti:Kyllä taaksekki jotain jännää on tulossa, mutta kaikki ajallaan :wink:... Juu niinhän se tarvitsee ja niin on tulossakin... loppuviimeksi puskurista tuli ihan hyvä kun ottaa huomioon että oli oikeastaan minun ensimmäinen suurempi lasikuitu valmiste...

Oli tuossa pari viikkoa lievää inspiraation puutetta projektin suhteen, mutta nyt sain kohtuullisen inspiraatio pistoksen kun eilis iltana/yönä (noin klo 01:00) mietiskelin helmojen tekemistä... :D
On tossa etupuskurissa hiomista... :D
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Kaverilla oli Mazdassa justiinkin tuon näkönen "oma valmiste" etupuskuri, ja kyllä mä olin mielissäni kun se ensi lumilla päräytti sen paskaks!!! Aivan hirveän näkösiä noin jumalattoman massiiviset rakennelmat, kaikki samanlaisia... Keskellä ISO aukko ja reunoilla pienet. Eikö vähän edes mielikuvitusta vois käyttää :o

Nyt tuli sitten sitä palautetta, ei kannata repiä retkeily verkkareita siellä takana.

Hyvä kuitenkin että on yritystä!!! -(z)- -(z)- -(z)-
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
smppa
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja smppa »

A Vecculi projekti... (17.1.2006 PÄIVITETTY)

Ennakoidaanko tässä tulevaa paivitystä vai kuinka? Tänäänhän on siis 15. päivä. :D :D
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Jaakko.H
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Jaakko.H »

En kommentoi negatiivisessa mielessä puskurista koska valmiina voi olla kai pyöreämpi? Itse kuitenkin rakentasin näistä sleepperiä :)
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Vecstra kirjoitti:A Vecculi projekti... (17.1.2006 PÄIVITETTY)

Ennakoidaanko tässä tulevaa paivitystä vai kuinka? Tänäänhän on siis 15. päivä. :D :D
Heh niin näyttää olevan... Tietokone sekoillut jotakin ja sen mukaan nyt on 18. päivä... Pahoitteluni ei kannata näköjään luottaa tietokoneen kalenteriin enään nykyään... :wink: Nyt jopa tietokoneeni vastustaa minua :evil: (no eipä ole ensimmäinen kerta :wink: :lol:
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Ihan hyvältähän toi näyttää. En jaksanu nuita ekoja sivuja katella mutta onko taakse tulossa minkälaista puskinta. Helmat tosiaan saa aika massiiviset olla tommosseen puskuriin :=)
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Onhan sinne sitten ajallaan jotain tulos... Aika näyttää mitä tuleman pitää...
_Rontti_
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja _Rontti_ »

mihis tämä projekti on jäänyt? :D ihan hyvältä näytti ekaksi tekeleeksi.
myydään farmari omega automaatti mv6 vm.2001
vectra B 2.0 16v vm.97
bmw 325i vm 98
TuKe88
'Admiral'
'Admiral'

Joo onhan projekti nyt vähän edennyt...

Ei oo tullu päiviteltyä kun muuton takia ei ole nettiä ollut vähään aikaan itsellä ja koskaan ei ste muka ole ehtiny missään kirjottelemaan...

siinä nyt kuva melkein nyky lookissaan... puskuri jota väsäsin ei koskaan päätynyt paikalleen... Maalauskin onnistui vähän niin ja näin, mutta loppu peleissä olen itse tyytyväinen maalaus tulokseen, koska itse maalasin, kun piti saada maalattua ja tuttava ei ste kerinnytkään, joten ihan raakasti vain itse sutaisin :roll:

Kuva

eli siinä yksi kuva... kuvan oton jälkeen tullut kylkiin teipit, uudet siistimmät kilvet ja takavaimennin... Niin ja poppiksia on tullut jonkin verran laitettua, joskaan asennukset eivät ole vielä valmiit...

Aikamoinen amis teinix tuning koslahan tosta tuli (värikin ihan eri mitä värikartan mukaan oli) :D

Kesäkuun alusta asti nyt ollut ajossa ja ihan kohtuullisesti on toiminut, jotain pientä laittoo ny aina silloin tällöin... jakohihna pamahti poikki, mutta sitä nyt ei ollu kovin paha vaihtaa ja helmat pitänee hitsata melkeen kokonaan uudestaan ku innostu katsastusmies tekeen niihin reikiä :(
Vastaa Viestiin