Mitä järkeä kusettaa noissa myyntitehoissa, otteessa kuitenki lukee selvästi että paljon se teho todellisuudessa on noissa C20NE koneissa ja kaikkihan sen täällä tietää että 115HP!!!
Perkkllll!!!!!!!!!!
Ei kun se tarkoittaa mitä tekniikalla on vielä ajokilometrejä jäljelläascona_c kirjoitti:Usein tulee myös nähtyä noita "tekniikalla ajettu 150tkm" -lauseita. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun sama ropponen ilmestyy puolen vuoden päästä uudelleen myyntiin, niin tekniikalla onkin ajettu enää vain 130tkm.
Ja tästä päästään sujuvasti offtopicciin eli kun joka toinen Saksantuonti (vuosimallista riippumatta) on tuon saman 150 tkm ajettuascona_c kirjoitti:Usein tulee myös nähtyä noita "tekniikalla ajettu 150tkm" -lauseita. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun sama ropponen ilmestyy puolen vuoden päästä uudelleen myyntiin, niin tekniikalla onkin ajettu enää vain 130tkm.
Ja kun saksantuonneista tuli nyt puheeksi, niin huvittavaa on myös se, kuinka esim. isoa bemaria myydään seuraavalla myyntipuheella:patrick kirjoitti:Ja tästä päästään sujuvasti offtopicciin eli kun joka toinen Saksantuonti (vuosimallista riippumatta) on tuon saman 150 tkm ajettuascona_c kirjoitti:Usein tulee myös nähtyä noita "tekniikalla ajettu 150tkm" -lauseita. Eihän siinä vielä mitään, mutta kun sama ropponen ilmestyy puolen vuoden päästä uudelleen myyntiin, niin tekniikalla onkin ajettu enää vain 130tkm.![]()
Vaan eipä siinä, voihan ne ollakkin..
turpoOla1983 kirjoitti:vapaavirtaussuodin 10hvAmppa kirjoitti:Alustavalot +7hv
Vilkkuvat venttiilinhatut +4hv
Pakoputkenpää sinisellä ledillä +6hv (jos ledi punainen +8hv)
Takaspoileri +9hv (jos BimppisToilet +12hv)
Akkiähän noista tulee![]()
pörinäputkisto 10hv

Meikäläinenkin myi 100:n 2.8 quattron, vakiona 174hv ja autoon olin laittanut kartiosuodattimen ja putkisto oli itse tehty niin eiköhän sitä hetken päästä kaupattu että "autossa nyt kiinni 200hv kone". Että aika hyvin oli nuo mun viritykset tuoneet tehoapervert kirjoitti:hah,nuo tehot nousee mitä enemmän ne autot kiertää ihmiseltä toiselle.
itse möin type 43 audi 200:n KG moottorilla.
Tehot vakiona 182 (jetronic ruisku, välijäähdytin)
auto siirtyi 4:llä ihmisellä noin kuukauden aikana.
tehot nousivat yli 200 hv ja tiedän tasan tarkkaan ettei autolle ole tehty mitään sillä aikaa.
eli tuo minun asentama 10€ ahtopainemittari toi yli 20 hv lisää niin hyvä.
eli nuoret joille joku sanoo niitä essolla kuultuja juttuja, uskovat kaiken ja eivät vaivaudu edes niitä tarkastelemaan...
samanlainen auto -erimoottorilla MC-koodilla ja varustettu katilla(n 165hvtai alle,en muista en kerro varmaksi)
varustettu kuitenkin alkuperäisellä intercoolerilla ,kuten kaikki tuon ajan 200:set audit.
myös saanut tehoja uskomattomat määrät kun vaihtoi omistajaa...
todenäköisesti taas kerran joku "tietäväinen" kertonut koneen factoja myyjälle.