Missäs teillä muilla 2.2 direct koneiden kierrosluvut on kun kylmänä käynnistää pakkasella?
Mun yksilössä rpm siellä 800-900 luokkaa?
Jyväskylän autobestistä ainakin tosi positiivisia kokemuksia oman -03 2.2 gts:n kanssa sillon kun takuu oli vielä voimassa. Kaikki laitettiin aina mukisematta kuntoon takuun piikkiinHirving kirjoitti: Loppuun kysymys että, miten huolto pelaa esim. Jyväskylässä/onko nyt kellään ylipäänsä hyviä kokemuksia jostain pajasta...?
Eipä ole pakkasia ollut, mutta +2:ssa jäi 1000:n kohdille.Arterial kirjoitti:Nostetaas tätäkin välillä.
Missäs teillä muilla 2.2 direct koneiden kierrosluvut on kun kylmänä käynnistää pakkasella?
Mun yksilössä rpm siellä 800-900 luokkaa?ja tuntuu et aika vaikeasti käy.. käy kyllä, mutta luulis että ne vois olla 'automaattiryypyn' ansiosta korkeammallakin sen aikaa että kone yms hiukan lämpiää.

Länsiauto Varistossa laittoivat mulle kytkimen, ihan normaali keskikonsoliin kuuluva Opel osa.tuomaspitkanen kirjoitti:Mielenkiintosta, signumin vastaavassa (3.2) ei kuitenkaan saa pois..astra coupe 2.2 kirjoitti:Kyllä ainakin tuossa 3.2 GTS:ssä.Ps.Onko missään C-Vectran/Signumin mallissa mahdollista kytkeä luistonesto/ajonhallintajärjestelmä (ajonesto) pois päältä,,?
-Tumppi-