Juu elikkäs hommasin tuommosen opelixin lievänä projektina. Ja nyt pitäisi sitten kysyä että menikö rahat kankkulan kaivoon vai, eli ajokuntoinen 3 vuotta ulkona seissyt -84 vuoden 155000km ajettu suomi auto ja hintaa oli 500€! kilvissäkin tämä on jotain pientä häikkää sähköissä tuntuis olevan mut eipä ne nyt mikään ylivoimaisen kova homma pitäis olla. olen kattellu noita vastaavia tuntuis aika moni olevan 4 lovisella askilla mutta mulle ylätyksenä toi olikin 5 vaihteinen, mutta kertokaas nyt kannattiko vai ei?
No en menis vielä noinkaan sanomaan kun ei ole mistään mätä jotain pieniä pinta ruosteita löytyy mutta ei vakavempaa, sähköt taitaa olla kovin homma saada toimimaan esim takavalot pimeenä ja vilkut, valot ainoastaan pimeenä
Juu eihän tuo itsessään pahanhintainen proggis ollut, mutta se rahanmeno jos sinne suuntaan tuulet puhaltavat. Saa tuon 500:sen kertoa muutamaan otteeseen. Perkls nää Opelit
Hartikainen kirjoitti:Juu eihän tuo itsessään pahanhintainen proggis ollut, mutta se rahanmeno jos sinne suuntaan tuulet puhaltavat. Saa tuon 500:sen kertoa muutamaan otteeseen. Perkls nää Opelit
Mulla ei ole vielä hirveemmin kokemusta näistä ooppeleitten henkimailmasta, oon vaan kuullu että sähköissä olis hyvin useesti vikaa. Ruoste herkkiä myös kuulemma.