Onko joku törmännyt tällaiseen tarpeeseen? Pitäisi pari autoa saadaa kiillotettua ja vahattua kerrankin kunnolla....
Missä kannattaa teettää myllytys autolle?
Missä kannattaa teettää myllytys autolle?
Onko tiedossa mitään firmaa / henkilöä joka myllyttää ja vahaa autoja Helsingin suunalla? Eikä haittaisi jos ko. paikasta saisi klubi-alennuksen
Onko joku törmännyt tällaiseen tarpeeseen? Pitäisi pari autoa saadaa kiillotettua ja vahattua kerrankin kunnolla....
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Viime keväänä kyselin monesta eri paikasta pk-seudulla ja hintahaarukka oli noin 100-150€. En sitte tiiä tasan tarkkaan mitä kaikkea noi ois sisältäny, mutta myllytys oli kyseessä. Joissain paikoissa saattoi vahaus kuulua hintaan ja joissain ei..
Tulevana keväänä/kesänä pitää varmaan tehdä uusi kyselykierros ja uhrata/sijoittaa tommonen summa.
Tästäkin taitaa olla monta topiccia ja oiskohan ekto suositellu jotain Espoossa sijaitsevaa paikkaa. (tai sit muistan ihan väärin)
edit:
Muistin oikein!
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=82121
Tulevana keväänä/kesänä pitää varmaan tehdä uusi kyselykierros ja uhrata/sijoittaa tommonen summa.
Tästäkin taitaa olla monta topiccia ja oiskohan ekto suositellu jotain Espoossa sijaitsevaa paikkaa. (tai sit muistan ihan väärin)
edit:
Muistin oikein!
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=82121
Corsa OPC -09
Soitin tonne Shinetec firmaan, vaikutti erittäin asialliselta kaverilta. hinnaksi sanoi 150 - 300 euroa, riippuen työn määrästä, viikonloppu kuullema menee autoa kiillotellessa...
Soitin myös AutoDent nimiseen firmaan siellä hinnaksi 200-250 euroa....[/url]
Soitin myös AutoDent nimiseen firmaan siellä hinnaksi 200-250 euroa....[/url]
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Tuota hintaluokkaa se yleensä on.
Itse teetätin Omegalleni tuon kiillotuksen Metro-Auto / Kallion parkkihallissa (Neljäs linja 3) toimivassa Raimarcossa. Omegan myllyttäminen maksoi muistaakseni 140€. Hinta laatusuhde oli kyllä kohdillaan ja jälki loistavaa -> maalipinnasta tuli kuin uusi.
Jos joskus tarve vielä myllyttää, en taatusti tee itse, vaan vien ammattilaiselle sen tehtäväksi.
www.raimarco.fi
Itse teetätin Omegalleni tuon kiillotuksen Metro-Auto / Kallion parkkihallissa (Neljäs linja 3) toimivassa Raimarcossa. Omegan myllyttäminen maksoi muistaakseni 140€. Hinta laatusuhde oli kyllä kohdillaan ja jälki loistavaa -> maalipinnasta tuli kuin uusi.
Jos joskus tarve vielä myllyttää, en taatusti tee itse, vaan vien ammattilaiselle sen tehtäväksi.
www.raimarco.fi
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Olisko tarkempia yhteystietoja jos vaikka soittais ja kysyis?TJT kirjoitti:Huoltorep lauttasaaressa.
Kaveri siellä pesee ja kiillottelee jos jonkinnäköistä kotteroa.
Itse en ole nähnyt kaverin työnjälkeä,mutta asiakkaitten autoina siellä ollut hieman kalliimpia kulkineita(mm H2,Evo8,RR jne...),joten voisi olettaa,että jälki opelikuskille kelpaa
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut