Kaiken lisäksi keksitty hinnaksi 3200€!!!!!
Puuttuukohan konehuoneesta jotain? ? ?
Tässä linkki: http://www.autovahinkokeskus.fi/sivut/d ... ?id=307271
Näin minäkin muistelen. Ja edelleen on aika pirun kallis laitos, kallista peltiä ja paperiaJuho M-P kirjoitti:Vähempää ei voi tarjotakkaan, kuin sen hetkisestä pyyntihinnasta puolet.
Laskevat kerran viikossa hintaa, kunnes saavuttaa korkeimman tarjouksen tai joku maksaa pyydetyn summan.

Tuota konepeltiä ihmettelen suuresti, ne gsin ilmanottoaukot on yht. 6 pultilla kiinni kun konepelti on vain 4pultillaJuzzi kirjoitti:Niin mutta sitten ei oltu viety koko konepeltiä, ainoastaan ritilät!
Kävin safkiksella vilkaisee Autoa mutta konehuoneeseen en jaksanut katsoa kun oli niin kylmä ja pyynti niin suolainen, tosiaan kaikki GSI hilut viety, sisustaa myöten. jopa takalevyt puuttu! mutta navat oli paikoillaan.
Juu otetaanpas takas se koko mun pulttijuttu, en ole ihan varma onko tuossa mun autossa sitten muutettu tuo luukutin hässäkkä mutta itellä on tosiaan pultattu nuo luukut...Aztaroth kirjoitti:Pultilla ja pultilla. Itselläni ne on sellaisilla piikki prikoilla ja irroittamiseen menee n. 5sek per puoli... tiedä sitten onko miten toteutettu aikaisempien omistajien puolesta.
Se voipi olla. Eipähän ole ainakaan niin helppo varastaa, niin kovan suosion ovat saavuttaneet.Kaitzu kirjoitti:Juu otetaanpas takas se koko mun pulttijuttu, en ole ihan varma onko tuossa mun autossa sitten muutettu tuo luukutin hässäkkä mutta itellä on tosiaan pultattu nuo luukut...Aztaroth kirjoitti:Pultilla ja pultilla. Itselläni ne on sellaisilla piikki prikoilla ja irroittamiseen menee n. 5sek per puoli... tiedä sitten onko miten toteutettu aikaisempien omistajien puolesta.